Sunday, May 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۶ دسامبر، تیم پنکیک سواپ (CAKE) در تلاش برای محدود کردن عرضه در گردش توکن بومی خود، ۱۰.۱۶ میلیون توکن CAKE به ارزش ۳۴ میلیون دلار را سوزاند. این اقدام اخیر، عرضه در گردش این توکن را از ۲۷۵ میلیون به ۲۶۵ میلیون کاهش داد و باعث افزایش بیش از ۲۵ درصدی قیمت CAKE و ثبت یک اوج ماهانه جدید در ۳.۶۴ دلار شد. در حال حاضر، مجموع عرضه توکن‌های پنکیک سواپ، ۳۸۶ میلیون بوده و حداکثر عرضه این توکن، ۷۵۰ میلیون است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در راستای بازیابی ضررهایی که CAKE پس از چندین افت متحمل شده بود، این شبکه اخیرا پیشنهاد محدود کردن حداکثر عرضه این توکن به‌ ۴۵۰ میلیون واحد را داد. در حالی‌ که پیشنهاد مذکور هنوز اجرایی نشده، برای کمک به افزایش قیمت در این مدت، تیم پنکیک سواپ اقدام به سوزاندن گسترده توکن بومی خود به‌ صورت هفتگی کرده است. در ابتدا، سوزاندن توکن‌های پنکیک سواپ که در ۲۶ دسامبر انجام شد، برای کریسمس برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد.
پس از گذشت یک ساعت از سوزاندن بیش از ۱۰ میلیون توکن، ارزش این رمزارز بلافاصله افزایش یافت. علاوه بر این، ارزش بازار این توکن با ۲۳.۲۲ درصد افزایش به ۹۵۷.۴۵ میلیون دلار رسید. با وجود افزایش قیمت اخیر، ارزش CAKE همچنان ۹۲ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی ۴۴.۱۸ دلاری ثبت‌شده در آوریل ۲۰۲۱ است.


منبع

کوین‌گیپ




#آغاز #توکنسوزیهای #هفتگی #توسط #پنکیک #سواپ #قیمت #CAKE #همچنان #صعودی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply