Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌های اخیر منتشرشده در ایالات متحده، منجر به رشد قابل‌توجهی در بازار شده است.

موضع‌گیری‌های انبساطی فدرال رزرو و خزانه‌داری منجر به تغییر چشمگیر انتظارات در مورد نرخ بهره شده و نرخ بازدهی دو ساله اوراق خزانه‌داری آمریکا را از بالای ۵ درصد به نزدیک به ۴.۷ درصد کاهش داده است.
این کاهش قابل‌توجه بازدهی، شک و تردیدهایی را در مورد شتاب افزایشی قدرت دلار آمریکا که بازار اخیرا شاهد آن بود، ایجاد کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، بازار ارزهای دیجیتال واکنش مثبتی به شرایط کلی اقتصاد نشان داده است. در نتیجه، صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، ۳۷۸.۳ میلیون دلار ورود سرمایه‌ را تجربه کردند.
این افزایش دوباره هیجانات را می‌توان ناشی از وضعیت کلی اقتصادی که موجب رونق دارایی‌های پرریسک‌تر مانند ارزهای دیجیتال می‌شود، دانست.
با توجه به آخرین پویایی‌های بازار، سرمایه‌گذاران خرد عمدتاً از بازارها، به‌ویژه بازارهای ارزهای دیجیتال، حتی در شرایطی که بیت‌کوین در آستانه رسیدن به سقف تاریخی خود (ATH) است، دور ماندند. انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاران در آستانه بهبود بازار آلتکوین‌ها که پیش‌بینی می‌شود پس از تابستان به وقوع بپیوندد، بازگردند.
در گذشته، سرمایه‌گذاران خرد، دوبار هنگامی که قیمت آلت‌کوین‌ها شروع به افزایش کرد، به بازار بازگشتند. این الگو نشان می‌دهد که هنوز هم برای کسانی که می‌خواهند قبل از ایجاد امواج صعودی وارد بازار شوند، دیر نشده است.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آنند که پس از تابستان، سرمایه‌گذاری‌ روی آلت‌کوین‌ها افزایش چشمگیری خواهد یافت که احتمالاً باعث ایجاد «فصل آلت‌کوین‌ها» خواهد شد.
علاوه بر این، در چارت ارزش بازار آلت‌کوین‌ها، یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل شده که حاکی از صعود آن در ماه‌های آینده است.
به گفته تحلیلگران، شکل‌گیری این الگو نشان‌دهنده احتمال افزایش ارزش بازار آلت‌کوین‌ها به ۴ تریلیون دلار است.analysts-predict-biggest-altcoin-market-rally-to-4-trillion-market-cap-



Source
#چشمانداز #رشد #آلتکوینها #از #نگاه #تحلیلگران #ارزش #بازار #به #تریلیون #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply