Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهروز گذشته و در پی رونق گرفتن دوباره بخش میم‌کوین‌ها، قیمت توکن داگ ویف هت یا سگ‌کلاهدار (WIF) حدود ۲۰ درصد افزایش یافت و به ۳.۴۶ دلار رسید. حجم معاملات این میم‌کوین نیز طی ۲ روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

در ماه مارس گذشته، قیمت میم‌کوین سگ کلاهدار به دنبال یک روند صعودی عظیم به اوج ۴.۹ دلار رسید. در پی این افزایش قیمت، توکن WIF در میان ۵۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفت و این موضوع توجه جامعه را به آن جلب کرد.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


با این حال، در ماه آوریل، روند قیمت WIF تغییر کرد و افت چشمگیری ثبت شد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد این روند نزولی به اتمام رسیده و قیمت آماده ثبت رکورد‌های جدید است.
شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر استراتوس (Stratos) اخیراً فاش کرده که از سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین WIF، سود ۳۰۰ برابری کسب نموده است. این شرکت در دسامبر گذشته، زمانی که قیمت WIF حدود ۰.۰۱ دلار بود، مقادیری از آن را خریداری کرد.
البته این شرکت و سایر دارندگان میم‌کوین‌ سگ کلاهدار می‌توانند سود‌های بیشتری کسب کنند؛ زیرا کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت توکن WIF در ماه می تا ۱۰ دلار افزایش خواهد یافت.
این‌ میم‌کوین از حمایت برخی از چهره‌های شناخته‌شده حوزه کریپتو نیز برخوردار است. در همین راستا، آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیتمکس (BitMEX)، اخیراً توییتی را در حمایت از توکن WIF منتشر و پیش‌بینی کرده که قیمت این میم‌کوین به رشد خود ادامه خواهد داد.






Source
#پیشبینی #صعودی #تحلیلگران #برای #سگ #کلاهدار #قله #۱۰ #دلاری #در #ماه #می #فتح #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply