Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال همچنان پرهیجان است و در این میان، رندر (RNDR)، یک توکن هوش مصنوعی محبوب، توانسته عملکرد مثبت و قابل قبولی را ارائه دهد.

در زمان نگارش این خبر، رندر با ۶.۸۰ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۹.۱۱ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته رندر اکنون با بیش از ۱۰۰ درصد افزایش به ۳۲۰ میلیون دلار رسیده و ارزش بازار آن با بیش از ۶ درصد افزایش در محدوده ۳.۵ میلیارد دلاری قرار دارد.render-rndr-price-up
بر اساس داده‌های بازار، بالاترین قیمت تاریخی رندر ۱۳.۵۷ دلار بوده که در ۱۷ مارس ۲۰۲۴ ثبت شده است. از طرف دیگر، پایین‌ترین قیمت ثبت شده برای این توکن ۰.۰۰۰۱۱۵ دلار و مربوط به ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ است.

RamzarzRamzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RNDR


در حال حاضر، احساسات کلی بازار نسبت به قیمت رندر صعودی است و شاخص ترس و طمع روی عدد ۶۹ (طمع) قرار دارد.
گزارش‌ها حاکی از آنند که شبکه رندر با همکاری در پروژه‌هایی مانند Stability AI، در تلاش برای بهبود و ساده‌سازی فرآیندهای کاری هوش مصنوعی است.
این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که قدرت GPU استفاده‌نشده خود را به اشتراک بگذارند که راه‌حلی برای تسریع آموزش مدل‌های پیچیده هوش مصنوعی به شمار می‌رود. علاوه بر این، شبکه رندر بستر مناسبی را برای انجام عملیات استنتاج این مدل‌ها فراهم می‌کند.
عملکرد عالی رندر باعث شده تا این توکن در جایگاه ۲۹ لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار گیرد و در سال گذشته، قیمت آن ۳۱۹ درصد افزایش یابد.
از نظر تکنیکال نیز، معامله شدن رندر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA-۲۰۰)، حاکی از روند صعودی مداوم آن است. نرخ تورم سالانه کنترل‌شده ۱.۵۷ درصدی رندر نیز می‌تواند به کمیابی این توکن و در نتیجه، افزایش تقاضا برای آن منجر شود.
با توجه به موارد ذکر شده، تحلیلگران معتقدند که احتمال رسیدن قیمت رندر به اوج تاریخی جدید ۲۰ دلار در میان‌مدت وجود دارد.



Source
#تحلیل #پیشبینی #آینده #رندر #منتظر #صعود #قیمت #RNDR #به #۲۰ #دلار #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply