Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) با ثبت یک نقطه عطف جالب توجه، اولین جریان ورود سرمایه را پس از هفته‌ها خروج سرمایه ثابت از زمان راه‌اندازی، تجربه کرد.

طبق گزارش‌ها، روند ۸۲ روزه خروج سرمایه از صندوق ETF اسپات بیت کوین گری‌اسکیل، سرانجام در ۳ می پایان یافت. این صندوق پس از خروج حدود ۱۷.۴۶ میلیارد دلار سرمایه از زمان ایجاد، در تاریخ ذکر شده ۶۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
مجموع سرمایه‌ جذب شده توسط صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در تاریخ ۳ می به ۳۷۸.۳ میلیون دلار رسید که صندوق EZBC شرکت فرانکلین تمپلتون با ۱۰۲.۶ میلیون دلار، در این زمینه پیشتاز بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


افزایش دوباره علاقه سرمایه‌گذاران به این محصولات، پس از خروج مبلغ ۵۶۳.۷ میلیون دلار طی یک روز که در پی تصمیم فدرال رزرو مبنی بر عدم کاهش نرخ بهره به وقوع پیوست، ایجاد شده است.
در آن روز، بیت‌کوین نیز افت قابل‌توجهی را تجربه کرد و قیمت آن به زیر ۵۷ هزار دلار رسید. با این حال، طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی ۶۳۶۸۰ دلار معامله می‌شود.
عوامل مختلفی در خروج روزانه سرمایه از GBTC نقش داشتند که از جمله آنها می‌توان به کارمزد بالای آن نسبت به سایر صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین اشاره کرد.
بخشی از این خروج سرمایه نیز به اقدامات صرافی FTX و سایر شرکت‌های ورشکسته نسبت داده می‌شود. صرافی FTX حدود ۱ میلیارد دلار از سهام GBTC و شرکت جنسیس (Genesis) هم تقریباً ۳۶ میلیون سهم از این صندوق‌ را به فروش رسانده‌اند.



Source
#طلسم #خروج #سرمایه #از #ETF #بیتکوین #گریاسکیل #پس #از #۸۲ #روز #شکسته #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply