Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهدر آستانه سال نوی میلادی، سولانا (SOL) خود را به عنوان یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها از نظر عملکرد قیمت مطرح کرده است. قیمت این کوین با رشدی ۹۵ درصدی طی ماه گذشته، اکنون در سطوحی قرار دارد که آخرین بار در آوریل ۲۰۲۲ مشاهده شده بود.

این رشد قیمت، با افزایش ارزش بازار سولانا همراه بوده است. رشد ارزش بازار سولانا باعث شد تا این ارز دیجیتال از بایننس کوین و ریپل پیشی بگیرد و به چهارمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

بررسی برخی از میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا

رشد قیمت توکن SOL و اکوسیستم کلی سولانا، منجر به افزایش ارزش برخی میم‌کوین‌های مبتنی بر این بلاکچین هم شده است.
طبق داده‌های کوین مارکت کپ، یکی از این دارایی‌ها، میم‌کوین بانک (BONK) است که ارزش آن در ماه گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. این توکن در حال حاضر، ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار قیمت دارد.

جنون میم‌کوین‌ها در شبکه سولانا؛ هیجان صرف یا روندی پایدار؟

با توجه به اینکه معامله‌گران انتظار داشتند هیجانات پیرامون این میم‌کوین کاهش یابد، هفته گذشته بسیاری از آن‌ها دارایی‌های خود را به فروش رساندند. به این ترتیب، طی هفت روز گذشته، قیمت BONK تقریباً ۱۵ درصد کاهش یافته است.

در نمودار روزانه این میم‌کوین، در تاریخ ۲۲ دسامبر، خط MACD یک تقاطع نزولی با خط روند ایجاد کرده است. از آن زمان، این اندیکاتور با ثبت هیستوگرام‌های قرمز، کاهش حجم خرید را نشان می‌دهد. این موضوع توسط اندیکاتور RSI نیز که در زمان انتشار این خبر نزولی است، تایید می‌شود.

طبق بررسی سایت Santiment، در صورتی که احساسات نسبت به این میم‌کوین بهبود نیابد، ممکن است در هفته‌های آینده نزول قیمت بیشتری را تجربه کند.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


یکی دیگر از میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا که عملکرد مشابهی داشته، ساموید‌کوین (SAMO) است. قیمت این میم‌کوین طی ماه گذشته بیش از ۲ برابر شده و اکنون به ۰.۰۱۷ دلار رسیده است.

با این حال، طی هفته گذشته، معامله‌گران اقدام به فروش گسترده این میم‌کوین کردند که در پی همین موضوع، قیمت آن بیش از ۲۰ درصد کاهش یافت.

جنون میم‌کوین‌ها در شبکه سولانا؛ هیجان صرف یا روندی پایدار؟

شاخص انباشت/توزیع این میم کوین نیز از ۱۶ دسامبر، ۵ درصد کاهش یافته است. وقتی شاخص انباشت/توزیع یک دارایی کاهش می‌یابد، به معنی آن است که فشار فروش در حال افزایش است.

سگ کلاه‌دار (WIF) هم یکی دیگر از میم‌کوین‌های سولانا است که در چند هفته گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. در روز ۲۵ دسامبر، این میم‌کوین پس از فهرست شدن در صرافی Crypto.com، افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی را تنها در یک روز ثبت کرد.

پس از این رشد، نوسانات قیمت WIF افزایش یافت و فاصله بین باندهای بالایی و پایینی اندیکاتور بولینگر باند آن بیشتر شد. این موضوع نشان می‌‌دهد که دارایی مستعد نوسانات قیمتی است.

جنون میم‌کوین‌ها در شبکه سولانا؛ هیجان صرف یا روندی پایدار؟

در این میان، آنالوس (ANALOS) عملکردی متفاوت با سایر میم‌کوین‌های برتر سولانا داشته و به نظر می‌رسد که آماده ادامه مسیر صعودی خود است.

ارزش این میم‌کوین در ماه گذشته، ۱۸۸ درصد افزایش یافته است. با وجود این که قیمت سایر میم‌کوین‌ها در هفته گذشته نزولی بوده، قیمت ANALOS در مدت مشابه افزایشی ۱۸۵ درصدی را به ثبت رسانده است.


#جنون #میمکوینها #در #شبکه #سولانا #هیجان #صرف #یا #روندی #پایدار

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply