Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش‌های منتشرشده، شیبا اینو (SHIB) در لیست یکی دیگر از پلتفرم‌های بزرگ قرار گرفته است. کاربران پی‌پال (Paypal) در آمریکا حالا می‌توانند از طریق مون‌‌پی (MoonPay)، این میم کوین با تم سگ را خریداری کنند.

این اتفاق می‌تواند مسیرهای جدیدی را برای پذیرش گسترده‌تر شیبا اینو باز کند و به طور بالقوه باعث افزایش قیمت آن شود.
شرکت آمریکایی پی‌پال با مون‌پی، یک پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال، همکاری کرده تا به کاربران آمریکایی امکان دسترسی به دارایی‌های رمزارزی نظیر شیبا اینو را بدهد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


مون‌پی این خبر را از طریق X اعلام کرد و گفت که پی‌پال حالا می‌تواند تراکنش‌های خریدوفروش ارز دیجیتال را به طور مستقیم برای کاربران آمریکایی انجام دهد.
مون‌پی اعلام کرده که کاربران پی‌پال می‌توانند بیش از ۱۱۰ ارز دیجیتال، از جمله شیبا اینو را خریداری کنند. این همکاری باعث می‌شود میلیون‌ها کاربر در سراسر آمریکا به شیبا اینو دسترسی داشته باشند و با جذب سرمایه‌گذاران جدید از نقاط مختلف آمریکا، می‌تواند به افزایش قیمت شیبا اینو منجر شود.
علاوه بر شیبا، دسترسی به ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین، اتریوم، سولانا و دوج کوین نیز در پی‌پال در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.
پس از اعلام این همکاری، قیمت شیبا اینو جهش قابل‌توجهی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت این ارز دیجیتال تنها در یک روز، رشدی ۷.۷۲ درصد را تجربه کرد و به ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار افزایش یافت.
در این میان، داده‌های پلتفرم شب‌برن (Shibburn) هم نشان می‌دهند که همزمان با این افزایش قیمت، جامعه شیبا اینو موفق شده‌ بخش بزرگ دیگری از توکن‌های SHIB را بسوزاند.
از صبح دیروز، افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبا به بیش از ۱۰۰۰ درصد رسیده و در مجموع ۲۹،۱۹۹،۶۲۷ توکن از گردش خارج شده‌اند. طی این توکن‌سوزی، ۱۴،۹۴۳،۱۳۵ و ۱۰،۰۰۶،۱۳۵ شیبا فقط در دو تراکنش سوزانده شدند.



Source
#پیپال #پشتیبانی #از #شیبا #را #آغاز #کرد #قیمت #SHIB #روی #سکوی #پرتاب

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply