Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال ریپل (XRP) امروز پس از انجام سه تراکنش قابل‌توجه توسط نهنگ‌ها، بار دیگر جذابیت قابل‌توجهی به دست آورده و قیمت آن از ۰٫۵۱ دلار فراتر رفته است.
بر اساس داده‌های جدیدی که توسط پلتفرم ردیابی ویل آلرت منتشر شده، سه نهنگ اخیراً در مجموع ۹۱٫۳ میلیون واحد XRP به ارزش تقریبی ۴۶٫۳۵ میلیون دلار را بین کیف پول‌ها و صرافی‌ها جابه‌جا کردند. از این تعداد، ۵۱٫۳ میلیون ریپل به صرافی‌های بیت‌استمپ و بیتسو (Bitso) واریز شد، در حالی که ۴۰ میلیون XRP از صرافی بای‌بیت به یک کیف پول ناشناخته انتقال یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


نکته جالب توجه این است که در بحبوحه این جابجایی قابل‌توجه وجوه توسط نهنگ‌ها، قیمت ریپل در حال حرکت صعودی است. قیمت XRP امروز به طرز قابل‌توجهی جهش کرد و از مرز ۰٫۵۱ دلار گذشت. در همین حال، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس حاکی از افزایش ۳٫۶۸ درصدی سود باز ریپل است که منعکس‌کننده افزایش قیمت امروز است.
علاوه بر این، ارزش بازار و حجم معاملات روزانه ریپل نیز به ترتیب ۲ و ۳٫۵ درصد افزایش یافته‌اند.
یکی از دلایل اصلی جهش قیمت ریپل، می‌تواند اظهارات اخیر شان مک‌براید (Sean McBride) در مورد اخبار مهم آتی برای XRP باشد. مک‌براید در توییت اخیر خود گفته است:

در چند روز آینده، خبرهای بزرگی برای ریپل و XRP در راه است.

علاوه بر این، مانور حقوقی و استراتژیک ریپل در برابر دادخواست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده نیز می‌تواند به رشد قیمت XRP کمک کرده باشد.


منبع

کوین‌گیپ




#جابجایی #۹۱ #میلیون #XRP #توسط #نهنگها #خبرهای #بزرگی #برای #ریپل #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply