Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهایگن‌لیر (EigenLayer)، یک پروتکل‌ پیشرو در بخش ری‌استیکینگ، اعلام کرده که توکن بومی خود را به زودی منتشر خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، رویداد ایردراپ این توکن در ماه می برگزار خواهد شد.

علی‌رغم هیجان‌انگیز بودن این خبر، جزئیات تخصیص توکن‌ها موجب ناامیدی برخی از اعضای جامعه شده است.
ایگن‌لیر از زمان عرضه در ژوئن سال گذشته، به کاربران این امکان را داده که اتریوم را از طریق توکن‌های مختلف لیکویید استیکینگ، واریز کرده و ری‌استیک کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DefiLlama)، این پروتکل از زمان راه‌اندازی تا کنون، با ۱۵.۹۵۲ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL)، به دومین پروتکل بزرگ دیفای تبدیل شده است.
طبق گزارش‌ها، تیم فنی پروتکل ایگن‌لیر، توکن بومی خود را با مجموع عرضه ۱.۶۷ میلیارد واحد معرفی کرده و بنیاد مستقل ایگن، ۴۵ درصد از این توکن‌ها را به فعالیت‌های جامعه‌محور اختصاص داده است.
اما ناامیدی زمانی بر جامعه حکم‌فرما شد که اعضا متوجه شدند تنها ۱۵ درصد از توکن‌ها از طریق ایردراپ توزیع خواهد شد. همچنین، توکن‌های ایردراپ بلافاصله قابل انتقال نخواهند بود.
این استراتژی تخصیص کاملاً در تضاد با رقم ۵۵ درصد تعیین‌شده برای سرمایه‌گذاران پروژه و مشارکت‌کنندگان اولیه محسوب می‌شود و انتقادات زیادی را برانگیخته است.
اعضای جامعه معتقدند که تیم ایگن‌لیر با این کار قصد دارد بخش بیشتری از توکن‌ها را به خود اختصاص دهد که نشان‌دهنده حرص و طمع آن‌ها است.
در همین راستا، کاربران خواستار برگزاری یک رویداد ایردراپ عادلانه‌تر با سهم بالاتر از مجموع‌ توکن‌ها شده‌اند. با توجه به واکنش‌ها، این احتمال وجود دارد که بنیاد ایگن جهت نمایش حسن نیت و جلب حمایت جامعه، در استراتژی خود تجدید نظر کند.



Source
#انتقاد #شدید #جامعه #از #برنامه #تیم #ایگنلیر #برای #ایردراپ #توکن #خود #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply