Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش درآمد مایکرواستراتژی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، این شرکت نرم‌افزاری تنها در ماه آوریل، ۱۲۲ واحد بیت کوین (BTC) دیگر به ارزش تقریبی ۷٫۸ میلیون دلار را خریداری کرده است.

مایکل سیلور، مدیر اجرایی این شرکت و از طرفداران پر و پا قرص بیت کوین، با اعلام این خبر گفت که ذخیره بیت کوین‌های این شرکت اکنون به ۲۱۴،۴۰۰ واحد BTC رسیده است.
در همین راستا، اندرو کانگ، مدیر بخش مالی میکرواستراتژی نیز توضیح داده که ترکیب استراتژی خرید بیت کوین با بهبود ساختار عملیاتی و تمرکز بر نوآوری در فناوری، در افزایش ارزش سهام این شرکت نقش مهمی داشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با یک روزانه درصدی، به دلار رسیده است.
حتی با وجود افت قابل‌توجه قیمت این ارز دیجیتال از اوج بیش از ۷۳ هزار دلاری خود در مارس، ذخیره بیت کوینی شرکت مایکرواستراتژی همچنان در سود سود است؛ چراکه تأیید رسمی ETFهای اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه ژانویه، به رشد قیمت این رمزارز از ابتدای سال تا کنون کمک شایانی کرده است.
به گفته کانگ، تأیید ETFهای اسپات بیت کوین تقاضای سرمایه‌گذاران سازمانی برای این ارز دیجیتال را به سطوح جدیدی رسانده و همچنین، باعث شده تا شفافیت نظارتی بیشتری برای آن ایجاد شود.
بر اساس داده‌های موجود، تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴، ارزش ذخایر بیت کوینی مایکرواستراتژی حدود ۱۵٫۲۲۰ میلیارد دلار بود، در حالی که هزینه اولیه برای خرید آنها، ۷٫۵۳۵ میلیارد دلار بوده است. با وجود این سود عظیم، مایکرواستراتژی هنوز هیچ برنامه‌ای برای فروش بیت کوین‌های خود ندارد.






Source
#میکرواستراتژی #باز #هم #بیت #کوین #خرید #ذخایر #BTC #نهنگ #بزرگ #اکنون #چقدر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply