Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که قیمت اتریوم، رهبر بازار آلت کوین‌ها، تحت تاثیر روند نزولی قرار دارد، توکن‌های مبتنی بر اتریوم، طی هفته گذشته رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

در میان این توکن‌ها، امپ (AMP) با رشد ۲۸.۵۳ درصدی خود در یک روز، عنوان پرسودترین رمزارز در میان ۵۰۰ توکن برتر را به خود اختصاص داده است.
اگرچه قیمت امپ طی دو ماه ابتدایی سال روندی خنثی داشت، اما در ماه مارس جهش چشمگیری را تجربه کرد و موفق شد بالاترین قیمت سالانه‌ خود یعنی ۰.۰۲ دلار را به ثبت برساند.
با این حال، این روند صعودی پایدار نبود و قیمت امپ برای مدتی تحت تاثیر فشار نزولی قرار گرفت و تا کف ۰.۰۰۶۵۹۵ دلار پایین آمد.

RamzarzRamzarzخرید سریع AMP!
با یک کلیک ای‌ام‌پی (AMP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید AMP


اکنون تحلیل‌ تکنیکال، نشانه‌های مثبتی را برای امپ نشان می‌دهد. خروج صعودی قیمت از محدوده تثبیت و تقاطع صعودی میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA-۵۰)، حاکی از حرکت مثبت قیمت در آینده نزدیک است.
همچنین، اندیکاتور مکدی (MACD) با نمایش هیستوگرام‌های سبز در حال افزایش و روند صعودی میانگین‌ها، بر افزایش فشار خرید در بازار تاکید می‌کند.altcoin-season-ahead-as-ethereum-based-tokens-take-charge
با توجه به این تحلیل‌ها، اگر خریداران بتوانند قیمت امپ را به بالاتر از سطح مقاومتی ۰.۰۰۹۱۰ دلار برسانند، روند صعودی ادامه پیدا خواهد کرد و گاوها بار دیگر بر بازار مسلط خواهند شد. در این صورت، می‌توان انتظار داشت که قیمت این ارز دیجیتال در هفته‌های آتی سطح ۰.۰۱۲۵ دلاری را مجددا امتحان کند.
با این حال، در نظر داشته باشید که در صورت بروز فشار نزولی، احتمال افت قیمت به سمت کف ۰.۰۰۶۵۹۵ دلاری نیز وجود دارد.


منبع

کوین پدیا





Source
#رشد #۳۰ #درصدی #امپ #در #یک #روز #نشانهها #از #تداوم #صعود #AMP #خبر #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply