Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار بیت کوین ممکن است وارد فاز نزولی شده باشد.

در حالی که برخی بر این باورند که افت قیمت بیت کوین در ماه آوریل در مقایسه با کاهش قیمت در طول بازارهای صعودی گذشته ناچیز است، اما نزدیک شدن به پنجمین هفته متوالی بسته شدن کندل با قیمتی پایین‌تر از ابتدای هفته، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.
به طور تاریخی، بیت کوین هرگز در خارج از دوره بازار نزولی، بسته شدن کندل با قیمتی پایین‌تر از ابتدای هفته را برای پنج هفته متوالی تجربه نکرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جیمز چک، تحلیلگر ارشد Glassnode، در این باره توضیح می‌دهد که افت‌های ۲۰ تا ۳۰ درصدی در بازار صعودی ۲۰۱۷ وجود داشته و افت فعلی بیت کوین که نهایتا به ۲۰ درصد رسیده، نگران‌کننده نیست.
علاوه بر این، brett_eth بیان کرده که در بازارهای صعودی گذشته، سابقه ثبت کندل‌های نزولی برای ۴ هفته متوالی وجود دارد که دو مورد از آنها درست بعد از هاوینگ‌های قبلی بیت کوین بوده است.
با این حال، نکته قابل توجه در چرخه فعلی، توقف جریان ورودی سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین است. این صندوق‌ها که از ژانویه تا کنون بیش از ۱۲ میلیارد دلار ورودی خالص را جذب کرده‌اند، در ماه گذشته با رکود مواجه شده‌اند.
جیم بیانکو، تحلیلگر و سرمایه‌گذار، این خروج سرمایه را نشانه‌ای از حضور سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای در بازار می‌داند. وی معتقد است که این سرمایه‌گذاران با مشاهده اولین نشانه‌های مشکل، به ویژه زمانی که قیمت از حدود ۵۸ هزار دلار که قیمت تمام‌شده آنهاست، پایین‌تر برود، از بازار خارج خواهند شد.
در مقابل، اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، خاطرنشان کرده که بیشتر سرمایه‌گذاران هنوز دارایی‌های ETF خود را در پرونده‌هایشان گزارش نکرده‌اند.
در مقابل، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ بر این باور است که هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی زود است و اشاره می‌کند اکثر سرمایه‌گذاران دارایی‌ صندوق‌های ETF خود را گزارش نکرده‌اند و مدتی طول می‌کشد تا حضور مشاوران در این بازار پررنگ شود.
به عنوان مثال، سهام ۴۰ درصدی از صندوق ETF آتی بیت کوین (BITO) که بعد از ۳۰ ماه در بازار عرضه شده است، متعلق به مشاوران است.



Source
#آینده #بیتکوین #در #هالهای #از #ابهام #آیا #خرسها #کنترل #بازار #را #در #دست #گرفتهاند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply