Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد نوسانات قیمتی زیادی بوده است. بیشترین قیمت به ثبت رسیده برای اتریوم در این بازه زمانی، حدود ۳۲۴۷ دلار بوده است. این رمزارز سپس با بیش از ۴ درصد کاهش قیمت روبرو شد و به ۳۱۴۵ دلار رسید.

این نوسانات قیمتی، همزمان با خروج گسترده اتریوم از کیف پول نهنگ‌ها موجب ایجاد نگرانی‌ در مورد اصلاح احتمالی قیمت این رمزارز در آینده شده است.
طبق داده‌های ردیاب‌ بلاکچین Whale Alert، طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۵۶ هزار واحد اتریوم به صرافی بایننس منتقل شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جزئیات این انتقالات نشان می‌دهد که یک نهنگ ۱۰,۴۳۱ واحد اتریوم به ارزش ۳۳.۲۳ میلیون دلار، نهنگ دیگری ۳۳,۳۸۳ واحد اتریوم به ارزش ۱۰۶.۱۲ میلیون دلار و نهنگ سوم ۱۱,۸۹۲ واحد اتریوم به ارزش ۳۸.۰۷ میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده‌اند.
این رفتار نهنگ‌ها و فروش گسترده اتریوم، در حالی که هنوز شاهد رالی پس از هاوینگ نبوده‌ایم، نگرانی‌ها را تقویت می‌کند.
از سوی دیگر، نوسانات اخیر قیمت اتریوم با روند کلی بازار همخوانی دارد و ابهامات قانونی پیرامون ماهیت اتریوم به عنوان یک کالا یا اوراق بهادار، هم بر این نوسانات تاثیر گذاشته است.
داده‌های بازار مشتقات نیز احساسات متناقض سرمایه‌گذاران نسبت به اتریوم را تایید می‌کنند. سود باز قراردادهای اتریوم با کاهش ۴.۷۶ درصدی مواجه شده، در حالی که حجم معاملات مشتقات آن ۱۱ درصد افزایش یافته است.
این موضوع نشان می‌دهد که برخی از سرمایه‌گذاران رویکرد محتاطانه‌ای را اتخاذ کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر با انجام معاملات سفته‌بازانه، بر نوسانات قیمت دامن زده‌اند.
با وجود این، برخی از تحلیلگران با توجه به خریدهای کلان اتریوم توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، در روزهای گذشته، به آینده بلندمدت این ارز دیجیتال همچنان خوش‌بین هستند.



Source
#۵۶ #هزار #اتریوم #توسط #نهنگها #فروخته #شد #صعود #قیمت #ETH #به #تعویق #میافتد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply