Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرویداد هاوینگ بیت کوین با انتظار جهشی چشمگیر، هیجان را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. اکنون با توجه به این رویداد، دارایی‌های دیجیتال خاصی مانند ژوپیتر (JUP) نیز مورد توجه هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) قرار گرفته‌اند.

کارشناسان پتانسیل رشد این توکن را بالا می‌بینند و آینده‌ای امیدوار‌کننده‌ برای آن پیش‌بینی می‌کنند که با چشم‌انداز خوش‌بینانه صنعت کریپتو پس از هاوینگ همخوانی دارد.
ارز دیجیتال ژوپیتر در ماه‌های اخیر رشد خیره‌کننده‌ای داشته است. قیمت ژوپیتر در یک ماه گذشته ۱۶۴ درصد و در ۶ ماه اخیر به طور فوق‌العاده‌ای ۴۲۵۶ درصد افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع JUP!
با یک کلیک ژوپیتر (JUP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید JUP


این افزایش قابل توجه نشان‌دهنده علاقه زیاد خریداران به ژوپیتر است و این پتانسیل را ایجاد می‌کند که قیمت این ارز دیجیتال را در آینده بالاتر نیز ببرد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت ژوپیتر با ۲۰.۴۹ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱.۵۱ دلاری معامله می‌شود. ارزش بازار ژوپیتر نیز با ۲۰.۶۶ درصد افزایش در همین مدت، به ۲.۰۳ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات آن با بیش از ۱۱۳ درصد افزایش، ۵۱۱ میلیون دلار محاسبه شده است.
با اینکه ژوپیتر اکنون حمایت ۰.۶۸ و ۰۸۱ دلاری را دارد، اما همان‌طور که نوسانات شدید موجب افزایش قیمت سریع این رمزارز شده‌ است، فروش گسترده به همراه نوسان‌پذیری بالا ممکن است موجب سقوط قیمت در بلندمدت تا محدوده ۰.۴۲ یا حتی ۰.۳۰ دلاری شود.
در کوتاه‌مدت، ماندن در بالای میانگین متحرک ساده (SMA) در محدوده ۱۰۲۹ دلاری برای حفظ روند صعودی و جلوگیری از تغییر احتمالی در احساسات بازار، حیاتی است.


منبع

کوین ادیشن




#پیش #بینی #آینده #درخشان #رمزارز #ژوپیتر #توسط #هوش #مصنوعی #ChatGPT

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply