Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در اظهارات جدید خود بر مزایای امنیتی کیف پول‌های چند امضایی نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری تاکید کرد. بوترین در ادامه فاش کرد که خود او از این روش برای ذخیره و مدیریت بیش از ۹۰ درصد دارایی‌های خود استفاده می‌کند.

به گفته خالق اتریوم، با استفاده از کیف پول‌های چند امضایی، امکان کنترل وجوه بین چندین طرف توزیع می‌شود که به عنوان «کلید» شناخته می‌شوند و یک شبکه امنیتی غیرمتمرکز را تشکیل می‌دهند.
بوترین همچنین به کاربران توصیه کرد که هویت این طرفین مورد اعتماد را برای دیگران فاش نکنند تا یک لایه اضافی از حریم خصوصی و امنیت ایجاد شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، پیتر واتس، بنیانگذار Reservoir نیز با پرداختن به مشکلات احتمالی کیف پول‌های سخت افزاری، به خطرات ذاتی ناشی از خطای انسانی اشاره کرده و در مورد سناریوهایی که کاربران به طور ناخواسته امنیت خود را به خطر می‌اندازند، هشدار داده است، مانند وارد کردن اشتباه عبارات اولیه یا جابجایی و عدم دسترسی به اجزای ضروری کیف پول.
واتس می‌گوید:

هنگامی که از کیف پول سخت افزاری استفاده می‌کنید، بزرگ‌ترین خطر، خودتان هستید.

این اظهارات نشان‌دهنده اهمیت هوشیاری کاربر در انتخاب شیوه‌ ذخیره‌سازی است؛ زیرا حتی امن‌ترین کیف‌ پول‌های سخت افزاری هم در معرض آسیب‌پذیری‌های مربوط به کاربر هستند.
تایید کیف پول‌های چند امضایی توسط بوترین و واتس، با اجماع گسترده‌تر در صنعت درباره بهبود پروتکل‌های امنیتی همسو است. در واقع، اولویت دادن به اقدامات امنیتی برای کاهش ریسک و حفاظت از دارایی‌ها، امری اساسی است.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#بوترین #درباره #کیفپولهای #سختافزاری #هشدار #داد #استفاده #از #چه #روشی #بهتر #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply