Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیبا اینو (SHIB) در یک موقعیت حساس قرار گرفته است. این میم کوین در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار معامله می‌شود که سطح حمایتی کلیدی آن به شمار می‌رود.

این سطح حمایتی با میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (EMA-۱۰۰) مطابقت دارد و می‌توانند از سقوط بیشتر قیمت جلوگیری کنند، اما در طرف مقابل، شکسته شدن این سطح می‌تواند باعث کاهش قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA-۲۰۰)، سقوط به زیر ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار و رسیدن به پایین‌ترین حد تاریخی شود.bullish-bearish-case-shiba-inu-shib-pric
در همین حال، تحلیلگران تکنیکال با بررسی نمودار روزانه شیبا اینو، به وجود الگوی «پرچم گاوی یا صعودی» اشاره می‌کنند. این الگو نشان‌دهنده پتانسیل صعودی شیبا اینو است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در صورتی که قیمت شیبا اینو بتواند از مقاومت‌های ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار عبور کند، احتمال افزایش قیمت تا ۰.۰۰۰۰۵۱ دلار وجود دارد. چنین افزایشی می‌تواند باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران و بهبود وضعیت این ارز دیجیتال شود.bullish-bearish-case-shiba-inu-shib-pric
با وجود این چشم‌انداز صعودی، عوامل دیگری نیز بر آینده شیبا اینو تأثیرگذار هستند. نوسانات کلی بازار ارزهای دیجیتال و رکود اخیر، باعث ایجاد حس عدم اطمینان در میان سرمایه‌گذاران شده است. در صورتی که قیمت به طور مداوم زیر ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار باقی بماند، می‌تواند باعث فروش گسترده و کاهش بیشتر قیمت شود.
شیبا اینو در حال حاضر، در یک دوراهی قرار گرفته است و مسیر آتی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: توانایی حفظ قیمت بالای سطوح حمایتی، عبور از مقاومت‌ها و همچنین، شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال. در چنین شرایطی و با توجه به نوسانات شدید بازار، لزوم مدیریت ریسک بیش از پیش ضروری می‌شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#شیبا #در #دوراهی #سقوط #صعود #آیا #سطوح #حمایتی #مانع #از #ریزش #بیشتر #خواهند #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply