Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهروند صعودی ارزهای دیجیتال پس از یک وقفه کوتاه از سر گرفته شده و تون‌کوین (TON) یکی از پیشتازان این بهبود بوده است.

تون‌کوین بدون شک یکی از تأثیرگذارترین آلتکوین‌های برتر امسال بوده که حتی از ارزهای دیجیتال تازه راه‌اندازی‌شده مانند استارک‌نت (Starknet)، پیکسلز (Pixels) و دایمنشن (DYM) بهتر عمل کرده است. با توجه به افزایش پذیرش و علاقه سازمانی، از سرگیری روند صعودی آن اجتناب‌ناپذیر بوده است.
پس از یک اصلاح جزئی و رکود بازار، قیمت تون کوین بهبود یافت و با گذشتن از ۵ دلار، یک سقف قیمتی تاریخی (ATH) جدید را به ثبت رساند. با توجه به عملکرد قیمت و اخبار مثبت، این ارز دیجیتال یکی از بهترین کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON


پلتفرم پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده میلیارد دلاری تلگرام، با ایجاد تون‌کوین که در بستر اتریوم کار می‌کند، سنت‌شکنی کرد. تون‌کوین از زمان خریده شدن توسط بنیاد TON، به یکی از آلتکوین‌های برتر تبدیل شده است.
علاقه فزاینده سازمان‌ها و مؤسسات سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر (VC) به آن، یکی از مهم‌ترین عوامل عملکرد آن محسوب می‌شود. به گفته تحلیلگران، قیمت تون کوین در ماه‌های آینده به ۱۰ دلار خواهد رسید.


منبع

کوین مارکت کپ




#افزایش #دوباره #قیمت #تون #کوین #پس #از #یک #وقفه #کوتاه

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply