Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدوج‌کوین (DOGE) وارد یک منطقه انباشت کلیدی شده است. این اتفاق به همراه احتمال تغییر روند نزولی فعلی، می‌تواند نشانه‌ای برای زمان مناسب جهت ورود دوباره به بازار این ارز دیجیتال باشد.

داده‌های پلتفرم سانتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) دوج‌ کوین در بازه ۳۰ روزه در محدوده ۱۵- قرار دارد.
این موضوع بیانگر ضرر بسیاری از دارندگان دوج کوین است. این نسبت منفی همچنین می‌تواند به منزله کف قیمتی دوج کوین باشد که زمینه‌ساز دوره‌ انباشت است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتظار می‌رود که علاوه بر سرمایه‌گذاران جدید، دارندگان فعلی دوج کوین نیز برای جبران ضررهای خود، اقدام به انباشت بیشتر این توکن کنند. داده‌های IntoTheBlock حاکی از افزایش قابل توجه توکن‌های نگهداری‌شده توسط دارندگان بلندمدت است که می‌تواند موید این ادعا باشد.
خریداران دوج کوین در کف قیمتی می‌توانند فشار خرید قابل توجهی بر این توکن وارد کنند و موجب افزایش قیمت در میانه روند نزولی بازار شوند.
علاوه بر این، انتقال حجم قابل توجهی دوج کوین از صرافی رابینهود (Robinhood) به یک کیف پول ناشناس، نشان‌دهنده‌ انباشت نهنگ‌های این ارز دیجیتال است. با توجه به تاثیر قابل توجه نهنگ‌ها بر بازار، خرید آن‌ها می‌تواند بر قیمت این رمزارز به صورت مثبت اثر بگذارد.
بر اساس داده‌های تاریخی، در گذشته و در محدوده فعلی MVRV، همواره شاهد روندهای صعودی بوده‌ایم. با این حال، ریسک سقوط این ارز دیجیتال به زیر سطح حمایتی کلیدی خود، به دلیل روند نزولی کل بازار، همچنان وجود دارد.
در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج ‌کوین با ۴ درصد رشد روزانه، در محدوده ۰.۱۲۸ دلار معامله می‌شود. قابل ذکر است که دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ابتدا نزولی بود و سپس، این کاهش قیمت به افزایش تبدیل شده است.dogecoin-accumulation-zone-



Source
#دوج #کوین #وارد #منطقه #انباشت #شد #افزایش #قیمت #DOGE #قریبالوقوع #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply