Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمزمان با شرایط نه‌چندان مطلوب بازار ارزهای دیجیتال که در نتیجه آن، توکن‌های زیادی در حال تجربه کاهش قیمت هستند، شیبا اینو با افزایش چشمگیر نرخ توکن‌سوزی خود، توجه جامعه را جلب کرده است.

اطلاعات منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی شیب‌برن (Shibburn)، از افزایش تقریباً ۴ هزار درصدی نرخ توکن‌سوزی SHIB در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند که باعث افزایش خوش‌بینی در مورد قیمت این ارز دیجیتال شده است.
قیمت SHIB تحت تأثیر شرایط کلی بازار تا مرز ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار کاهش یافت، اما اخبار مربوط به توکن‌سوزی موجب ایجاد احساسات مثبت در مورد این توکن و بهبود نسبی قیمت آن شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های شیب‌برن، ۱۵۴.۹۹ میلیون توکن SHIB طی ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است. علاوه بر این، مقدار قابل‌توجه ۳۱۲.۰۳ میلیون توکن SHIB طی هفت روز گذشته سوزانده شده که به افزایش احساسات مثبت در مورد این میم‌کوین دامن زده است.
هدف جامعه شیبا از توکن‌سوزی، کاهش موجودی این ارز دیجیتال و در نتیجه، حفظ و افزایش قیمت آن است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن SHIB طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۰۰۰۲۶۹۸ دلار رسیده است.
از طرفی، طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، سود باز قراردادهای آتی شیبا ۱.۵۵ درصد و حجم معاملات مشتقات آن ۱۱.۹۶ درصد کاهش یافته است.
با کاهش مداوم موجودی توکن SHIB در بازار، پیش‌بینی می‌شود که در صورت افزایش فشار خرید، قیمت این ارز دیجیتال به سطوح بالاتری برسد.
با این وجود، اگر فشار فروش در بازار کلی ارزهای دیجیتال ادامه پیدا کند، قیمت شیبا کاهش پیدا کرده و سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی را در ۰.۰۰۰۰۲۳۶۸ دلار دوباره آزمایش خواهد کرد.


#جهش #هزار #درصدی #نرخ #توکنسوزی #شیبا #قیمت #SHIB #دوباره #پامپ #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply