Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک استخراج‌کننده توانسته به تنهایی یک بلاک معتبر را به شبکه بیت‌کوین اضافه کند و بدین ترتیب، کل پاداش ۳.۱۲۵ بیت‌کوینی آن بلاک را به دست آورد. این رویداد در تاریخ ۲۸ آوریل و در بلاک شماره ۸۴۱،۲۸۶ اتفاق افتاده است.

کان کالیواس (Con Kolivas)، مدیر استخر استخراج انفرادی ckpool، بیان کرد که نرخ هش این استخراج‌کننده در زمان حل بلاک، حدود ۱۲۰ پتاهش در ثانیه (PH/s) بوده و میانگین نرخ هش او در طول یک هفته، معادل ۰.۰۲ درصد از کل نرخ هش شبکه بوده است.
کالیواس با بررسی اطلاعات بلاک استخراج‌شده، حدس می‌زند که این استخراج‌کننده احتمالا پس از هاوینگ بیت‌کوین به استخراج انفرادی روی آورده و دلیل احتمالی این تغییر، شاید جبران نشدن هزینه‌های برق با استخراج گروهی در شرایط جدید بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از زمان پیدایش بیت‌کوین تاکنون، این اتفاق (استخراج یک بلاک به تنهایی) تنها ۲۸۲ بار رخ داده است. دلیل اصلی این موضوع، افزایش قابل توجه محبوبیت استخراج بیت‌کوین و در نتیجه، افزایش رقابت و نرخ هش شبکه است. با افزایش نرخ هش شبکه، احتمال حل یک بلاک به تنهایی به شدت کاهش می‌یابد.
پیش از این، آخرین مورد ثبت‌شده برای استخراج موفق یک بلاک به صورت انفرادی، مربوط به تاریخ ۵ آوریل و چند هفته قبل از هاوینگ بود. در آن زمان، یک استخراج‌کننده با نرخ هش ۷ پتاهش در ثانیه توانست بلاک ۸۳۷،۸۱۴ را استخراج کند و پاداشی معادل۴۲۲،۷۵۰ دلار را به دست آورد.
بر اساس داده‌های موجود، میانگین نرخ هش کل شبکه بیت‌کوین در حال حاضر، ۶۱۸ اگزاهش در ثانیه است و در ۲۳ آوریل به بالاترین میزان خود یعنی ۷۲۸ اگزاهش در ثانیه رسید.
این ارقام، نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۹۰ درصدی نرخ هش شبکه طی ۱۲ ماه گذشته است و همین موضوع، استخراج انفرادی یک بلاک را به رویدادی شبیه بردن لاتاری‌ تبدیل می‌کند.solo-bitcoin-miner-solves-valid-block-post-halvin


منبع

کوین تلگراف





Source
#تکرار #یک #اتفاق #نادر #ماینر #خوششانس #به #تنهایی #یک #بلاک #بیتکوین #را #استخراج #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply