Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار کریپتو در آخر هفته گذشته سیر نزولی را تجربه کرد و دارایی‌های اصلی با کاهش قیمت مواجه شدند. طی هفته پیش رو، چندین رویداد مهم به وقوع خواهد پیوست که می تواند بر پویایی بازار تأثیر بگذارد.

۱. راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین در هنگ‌کنگ: در ۳۰ آوریل، اولین ETF اسپات بیت کوین در هنگ‌کنگ راه‌اندازی خواهد شد که رویدادی مهم برای بازار کریپتو به شمار می‌رود.
تحلیلگران مالی بلومبرگ پتانسیل سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها طی دو سال آینده را حدود ۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) تخمین زده‌اند. البته پیش‌بینی شده که در صورت مشارکت سرمایه‌گذاران چینی، دارایی تحت مدیریت این صندوق‌ها تا ۲۵ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


۲. تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره: تصمیم آتی فدرال رزرو در مورد نرخ بهره که در اول ماه می مشخص خواهد شد، شاید یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار بر بازار کریپتو طی هفته جاری باشد.
در حال حاضر، انتظار می‌رود که حداکثر دو کاهش نرخ در سال ۲۰۲۴ وجود داشته باشد. ادامه نرخ فعلی یا هر نشانه‌ای از موضع انقباضی می‌تواند احساسات بازار را نزولی کند، در حالی که کاهش احتمالی نرخ بهره می‌تواند موجب تقویت آن شود.
۳. انتشار داده‌های درآمد کوین‌بیس برای ۳ ماهه اول سال: کوین بیس قرار است نتایج مالی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را در ۲ می منتشر کند.
پیش‌بینی می‌شود که درآمد این شرکت به ۱.۳ میلیارد دلار رسیده باشد که یک رشد ۷۱ درصدی نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته دارد. این رشد پیش‌بینی‌شده، عمدتاً به افزایش درآمد از تراکنش‌ها نسبت داده می‌شود که ناشی از افزایش شدید قیمت بیت‌کوین و اتریوم بوده است.
۴. راه‌اندازی اج‌کلود (EdgeCloud) توسط تتا (THETA): شبکه تتا قصد دارد پلتفرم نوآورانه اج‌کلود خود را در تاریخ ۱ می راه‌اندازی کند.
این پلتفرم گامی مهم و رو به جلو در محاسبات غیرمتمرکز، با استفاده از شبکه توزیع‌شده‌ای از گره‌ها برای اجرای وظایف محاسباتی است و ضمن بهینه‌سازی هزینه خدمات ابری، به شرکت‌کنندگان در قالب توکن بومی تتا، TFUEL، پاداش می‌دهد.
۵. انتشار توکن KMNO توسط کامینو: کامینو (Kamino)، یک پلتفرم برجسته دیفای در شبکه سولانا، قصد دارد توکن KMNO خود را در ۳۰ آوریل معرفی کند.
با توجه به موجودی کل ۱۰ میلیاردی و عرضه اولیه ۱ میلیارد توکنی، راه‌اندازی KMNO به طور قابل‌توجهی بر اکوسیستم کامینو و سولانا تأثیر خواهد داشت.



Source
#مروری #بر #رویداد #مهم #تاثیرگذار #بر #قیمت #ارزهای #دیجیتال #طی #هفته #پیش #رو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply