Friday, May 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهعلی‌رغم ورود به ماه هاوینگ بیت کوین، بازار گسترده‌تر کریپتو شاهد ریزش قیمت‌ها است که احساسات نامطمئن در میان معامله‌گران را نشان می‌دهد.

در این میان اما، قیمت ارز دیجیتال کور (CORE) اخیرا یک رالی قوی را تجربه کرده و به بالاترین سطح ۵۲ هفته‌ای خود در ۳٫۶۸ دلار رسیده است.whats-next-for-core-price-after-500-surge-fortnight
بر اساس داده‌های بازار، قیمت کور در دو هفته گذشته، حدود ۵۴۷ درصد افزایش یافته است. همزمان با رشد قیمتی کور، ارزش بازار این رمزارز نیز به بیش از ۳٫۱ میلیارد دلار رسیده و به این ترتیب، به جمع ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار وارد شده است.
افزایش اخیر قیمت کور را می‌توان تا حد زیادی به راه‌اندازی راه‌حل coreBTC توسط کور دائو (Core DAO) نسبت داد. این اقدام، پل زدن بیت ‌کوین به زنجیره کور و تجربه دیفای با ویژگی‌های امنیتی بیت ‌کوین را امکان‌‌پذیر می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع CORE!
با یک کلیک کور دائو (CORE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید CORE


در واقع، راه‌حل coreBTC با دو هدف اصلی طراحی شده است: بهره‌مندی از ویژگی عدم نیاز به اعتماد (trustlessness) و امنیت بیت کوین و همچنین، تبدیل بیت کوین به دارایی اصلی بخش دیفای.
تجزیه و تحلیل نمودار قیمت کور نشان می‌دهد که یک الگوی برگشتی صعودی به نام «کف گرد» در نمودار این آلت‌کوین در حال شکل‌گیری است که نشان‌دهنده اتمام روند نزولی و آغاز یک روند صعودی پایدار برای آن است.
علاوه بر این، CORE در ۲۴ ساعت گذشته توانسته مقاومت ۳٫۵ دلاری را هم بشکند. به گفته تحلیلگران، رالی پس از این بریک آوت می‌تواند قیمت کور را به ۳٫۷۴ دلار و به دنبال آن، به ۴٫۶ دلار برساند.
با این حال، با ارائه حمایت کم از سوی اخبار خارجی، احتمال ادامه چنین حرکت پرشتابی کاهش می‌یابد. از طرفی، تازه واردها ممکن است منتظر یک عقب‌نشینی جزئی باشند تا برای خرید اقدام کنند. بنابراین، ارز دیجیتال کور برای حفظ رشد طولانی مدت خود، ممکن است به یک اصلاح جزئی نیاز داشته باشد.


#رشد #۵۴۰ #درصدی #کور #در #دو #هفته #صعود #قیمت #CORE #تا #کجا #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply