Friday, May 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهخزانه‌داری تتر، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان استیبل کوین‌ها، اقدام به تزریق ۱ میلیارد توکن USDT به شبکه اتریوم کرده است. این خبر در حالی منتشر شده که تلاش‌های اخیر بیت کوین برای شکستن مقاومت ۵۳۰۰۰ دلاری ناموفق بوده است.

این تزریق بزرگ با واکنش مدیرعامل تتر، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، همراه شد. او در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که این ۱ میلیارد توکن در واقع بخشی از تامین موجودی تتر در شبکه اتریوم است و توکن‌ها هنوز به بازار عرضه نشده‌اند.
به عبارت دیگر، این توکن‌ها در صورت نیاز برای درخواست‌های صدور آتی و سواپ‌های زنجیره‌ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این اقدام تتر نشان‌دهنده تقاضای روبه افزایش برای استیبل کوین USDT است که نقشی کلیدی در تامین نقدینگی بازار ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند. با وجود تزریق قابل توجه تتر، قیمت بیت کوین همچنان نشانه‌هایی از رکود دارد.
بیت کوین اخیرا با موانع جدی در سطح مقاومتی ۵۳۰۰۰ دلاری روبرو شده است، سطحی که به صورت تاریخی بر نوسانات قیمتی این رمزارز تاثیر گذاشته است. قیمت بیت کوین در حال حاضر تا محدوده ۵۱۱۰۰ دلاری کاهش یافت.
در طول تاریخ، بسیاری از فعالان بازار، تزریق گسترده USDT توسط شرکت تتر را عاملی برای افزایش نقدینگی و نوسانات احتمالی بیت کوین می‌دانستند.
دلیل این دیدگاه آن است که افزایش عرضه تتر می‌تواند معاملات بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را تسهیل کند و در نتیجه، بر پویایی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد. اما با توجه به الگوهای تکنیکالی این رمزارز و تلاش‌های ناموفق آن برای شکستن مقاومت ۵۳۰۰۰ دلاری، تاثیر تزریق اخیر تتر تاکنون نامحسوس بوده است.





#تتر #میلیارد #USDT #جدید #ضرب #کرد #قیمت #بیتکوین #از #مرز #۵۳هزار #دلار #عبور #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply