Friday, May 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتتر (USDT) به عنوان بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار، در آستانه رسیدن به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری است. این نقطه عطف تاریخی نشان‌دهنده تسلط غیرقابل انکار این استیبل‌کوین در بازار است، اما همچنین توجهات را به چالش‌های نظارتی حول این شرکت و پیامدهای بالقوه آن بر چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال جلب می‌کند.

موفقیت تتر به ارزش پایدار ارائه شده توسط آن بستگی دارد. برخلاف ماهیت بی‌ثبات بیت کوین و همتایان آن، ارزش تتر با دلار آمریکا پیوند خورده است و هر تتر همواره نزدیک به ۱ دلار قیمت دارد.
این ثبات، سرمایه‌گذارانی را که به دنبال یک پناهگاه در بازار متلاطم کریپتو هستند، به خود جذب کرده و همچنین آن را به گزینه‌ای مطلوب برای معامله، ذخیره ارزش و مشارکت در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل می‌کند.tether-inches-closer-to-100b-market-cap
تتر فراتر از ارائه ثبات، دارای یک عملکرد مالی قوی نیز است. این شرکت اخیراً از سود هنگفت ۳ میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ خبر داده که بخش قابل‌توجهی از آن ناشی از بهره اوراق خزانه‌داری ایالات متحده و سود حاصل از افزایش ذخایر طلا و بیت کوین آن بوده است. این سلامت مالی، اعتماد کاربران را به توانایی تتر در راستای حفظ پیوند خود با دلار آمریکا و انجام تعهداتش، تقویت می‌کند.
با این حال، مسیر تتر برای دستیابی به نقطه عطف ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری، بسیار پر چالش است. بررسی‌های متداوم رگولاتورها، بزرگ‌ترین مانع در این مسیر است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در حالی که شرکت تتر خارج از حوزه قضایی ایالات متحده فعالیت می‌کند، پیوند آن به دلار آمریکا و تعاملات احتمالی با نهادهای آمریکایی، این شرکت را در معرض کنترل بالقوه رگولاتورهای ایالات متحده، به ویژه از طریق تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) قرار می‌دهد.
این عدم قطعیت نظارتی موجب ایجاد ابهام در مورد آینده تتر شده است و برخی از کارشناسان، ثبات آن در طولانی‌مدت را زیر سوال برده‌اند.


منبع

بیت‌کوینیست




#تداوم #رشد #دامیننس #تتر #ارزش #بازار #USDT #در #آستانه #۱۰۰ #میلیارد #دلاری #شدن

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply