Tuesday, April 30, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال ریپل (XRP) با ثبت یک فیتیله قابل‌توجه که نشان‌دهنده معکوس و صعودی شدن بالقوه روند است، اولین پرایس اکشن چشمگیر خود را در سال ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP تقریباً ۰٫۵۴ دلار است و نشانه‌ها حاکی از آنند که این ارز دیجیتال می‌تواند به پیشروی خود ادامه دهد. این رالی صعودی به ویژه به این دلیل قابل‌توجه است که در نزدیکی یک سطح بحرانی و تاریخی رخ می‌دهد که می‌تواند نشان‌دهنده آغاز یک روند صعودی قوی باشد.
نمودار XRP نشان می‌دهد که قیمت به متحرک نمایی ۲۰۰ روزه رسیده است، یک شاخص کلیدی که معامله‌گران آن را برای روندهای بلندمدت بازار در نظر می‌گیرند. با این حال، معکوس شدن سریع از این نقطه معمولاً آن چیزی نیست که مشتاقان بازار امیدوارند ببینند؛ زیرا اغلب نشان‌دهنده تردید در بازار است.xrp-paints-biggest-bullish-sign-in-2024با وجود این، فتیله طولانی به جا مانده از معکوس شدن قیمت، سیگنال قوی‌ای است که نشان می‌دهد خریداران برای بالا بردن قیمت وارد عمل شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، شاهد ثبت یک کف بالقوه برای XRP هم هستیم. تشکیل این کف نشان‌دهنده یک چرخش نسبت به روندهای نزولی قبلی است و احتمالاً می‌تواند به یک شکل‌گیری الگوی «فنجان و دسته» که یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی است، منجر شود.
در این میان، حمایت موجود در محدوده ۰٫۵ دلار بسیار مهم است. این سطح قبلاً هم به عنوان مقاومت و هم به عنوان حمایت عمل کرده و به همین دلیل، منطقه‌ای کلیدی برای ثبات قیمت XRP محسوب می‌شود.
در مسیر صعودی، ریپل احتمالاً در نزدیکی سطوح ۰٫۵۸ تا ۰٫۶۰ دلار، جایی که قیمت قبلاً تثبیت‌ شده بود، با مقاومت مواجه خواهد شد. عبور از این سطوح، سناریوی صعودی ریپل را بیشتر تایید خواهد کرد.





#سیگنالی #مهم #صعودی #برای #دارندگان #ریپل #قیمت #XRP #از #رکود #خارج #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply