Tuesday, May 21, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین (BTC) علی‌رغم برگزاری رویداد هاوینگ، هنوز رشد قابل‌توجهی را تجربه نکرده است. لذا، نهنگ‌ها به سرمایه‌گذاری روی آلتکوین‌ها روی آورده‌اند تا از روند صعودی بالقوه‌ای که بازار پس از رشد بیت‌کوین تجربه خواهد کرد، بهره ببرند.

کاردانو

نهنگ‌های بازار از نوامبر ۲۰۲۳، در حال انباشت کاردانو (ADA) هستند. گفتنی است شدت این انباشت در روزهای اخیر افزایش یافته است. اگرچه این موضوع هنوز منجر به افزایش قیمت ADA نشده، اما در ادامه قطعا به نفع آن خواهد بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با این که سهم کیف پول نهنگ‌ها از کل موجودی کاردانو تنها ۱۰ درصد است، سهم آن‌ها در حجم معاملات روزانه تعیین‌کننده خواهد بود.

تن‌کوین

تن‌کوین (TON) اخیراً وارد فهرست ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شده است. علت رالی اخیر قیمت این ارز دیجیتال، انتشار خبر عرضه اولیه سهام (IPO) تلگرام در ماه مارس بود.
در نتیجه، نهنگ‌ها برای کسب سود از هر رالی احتمالی به انباشت توکن‌های TON پرداختند. در دو ماه گذشته، قیمت تن‌کوین با افزایش ۲۳۸ درصدی از ۲.۱۴ دلار به ۷.۲۴ دلار، یک سقف تاریخی را به ثبت رساند. با این حال، قیمت از آن زمان کاهش یافته و به حدود ۵.۳۵ دلار رسیده است.

آربیتروم

علی‌رغم اصلاح قیمت آربیتروم (ARB) طی دو ماه اخیر، نهنگ‌ها در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند. احتمال آغاز یک رالی پس از هاوینگ بیت کوین، یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌های نهنگ‌ها بوده است.
با این حال، این احتمال هم وجود دارد که در پی رویداد آزادسازی این توکن در ۱۶ می، فروش گسترده‌ای در بازار به وقوع بپیوندد.
البته لازم به ذکر است که در چند هفته گذشته، تعداد معاملات ARB به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار و یک میلیون دلار به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. این موضوع می‌تواند با جلوگیری از افت قیمت آربیتروم به زیر ۱ دلار، در ادامه به افزایش آن منجر شود.



Source
#در #بحبوحه #ریزش #قیمتها #در #بازار #نهنگها #کدام #ارزهای #دیجیتال #را #میخرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply