Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتن‌کوین (TON) پس از تجربه یک اصلاح قیمتی، در حال آماده شدن برای رشد دوباره است. چنین بهبودی در صورتی امکان‌پذیر است که علاقه‌مندان TON از فرصت کاهش قیمت بهره برده و مقادیر بیشتری از این توکن‌ را انباشت کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتظار می‌رفت که قیمت تن‌کوین هفته گذشته افزایش یابد، اما پس از خروج قیمت از پایین الگوی کانال نزولی، شرایط تغییر کرد. قیمت کاهش یافت، اما در محدوده بین ۵.۲ تا ۵.۴ حفظ شد و در همین محدوده نوسان کرد. ton-price-prediction-recovery-next-
نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی) ۳۰ روزه این آلت‌کوین به منفی ۱۳.۲۲ درصد رسیده که از لحاظ تاریخی، نشانه خوبی برای رشد دوباره قیمت محسوب می‌شود. از طرفی، اندیکاتور مکدی (MACD) در آستانه ثبت یک تقاطع صعودی است که سیگنالی صعودی به حساب می‌آید.
در حال حاضر، تن‌کوین ۵.۲ دلار قیمت دارد و پایین‌تر از مقاومت ۵.۴ دلار در نوسان است. شکسته شدن مقاومت ۵.۴ دلار می‌تواند صعودی شدن روند قیمت را تأیید کند.
این مقاومت در چند روز گذشته، چندین بار آزمایش شده و در صورت وقوع این شکست، قیمت به سمت مقاومت ۶ دلار حرکت خواهد کرد.
در مقابل، در صورت عدم موفقیت تن‌کوین در شکستن این مقاومت و ادامه اصلاح نزولی، احتمال آزمایش دوباره سطح حمایتی ۴.۷ دلار وجود دارد. از دست رفتن این حمایت، سناریوی صعودی را باطل کرده و موجب سقوط بیشتر قیمت خواهد شد.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#ظهور #نشانههای #بهبود #در #نمودار #تنکوین #قیمت #TON #به #بالای #دلار #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply