Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، اخیرا یک توسعه‌دهنده حوزه ارز دیجیتال به نام لوک دشیر (Luke Dashjr)، بیان کرده که می‌تواند مشکل ازدحام در شبکه بیت کوین را که در پی گسترش استفاده از اوردینال‌ها و توکن‌های BRC-۲۰ به وجود آمده، برطرف کند.

این پیشنهاد وی واکنش‌های متفاوتی را در جامعه بیت کوین برانگیخت. با این حال، این توسعه‌دهنده نتوانست حمایت کافی را برای رفع مشکل موجود در کد بیت کوین جلب کند.
توسعه‌دهندگان بیت کوین در این مورد اختلاف نظر دارند و به دلیل ماهیت غیرمتمرکز بلاکچین، بدون اجماع اکثریت، امکان ایجاد هیچ‌ تغییری در کد وجود نخواهد داشت.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


دشیر راه‌حلی را برای فیلتر کردن اسپم در بخشی از تراکنش‌های تپ‌روت (Taproot) با هدف مسدود کردن اوردینال‌ها و توکن‌های BRC-۲۰ پیشنهاد کرده است.
لوک از آن‌ها به عنوان مصادیق سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری در هسته بیت کوین (Bitcoin Core) یاد می‌کند. به این ترتیب، بحث در مورد فایده یا ضرر اوردینال‌ها برای اکوسیستم بیت کوین، در بین جامعه این ارز دیجیتال ادامه دارد.
طرفداران (از جمله مایکل سیلور) استدلال می‌کنند که کتیبه‌ها و اوردینال‌ها، نوآوری هستند که علاقه کاربران به بیت کوین را افزایش داده‌اند. آنها همچنین معتقدند که این توکن‌ها جریان درآمد جدیدی را برای ماینرها ایجاد کرده‌اند و تا مدت‌ها پس از استخراج آخرین بیت کوین، همچنان سودآور خواهند بود.
در همین حال، مخالفان بر این باورند که اوردینال‌ها نوعی حمله به شبکه بیت کوین هستند و می‌تواند اعتبار آن را به عنوان طلای دیجیتال مخدوش کند. آنها معتقدند این توکن‌ها باعث ایجاد اسپم و ازدحام غیرضروری در بلاکچین بیت کوین شده‌اند و نباید وجود داشته باشند.


منبع

کریپتواسلیت




#پیشنهاد #حذف #اوردینالز #از #شبکه #بیتکوین #رد #شد #منتظر #رشد #توکنهای #BRC۲۰ #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply