Thursday, May 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتصمیم تتر برای ضرب مقدار بی‌سابقه استیبل کوین USDT در یک دوره کوتاه، گمانه‌زنی‌های شدیدی را درباره تاثیر بالقوه آن بر قیمت بیت ‌کوین ایجاد کرده است.
طبق گزارش‌ها، تتر در یک بازه زمانی ۱۰ روزه، رقم خیره‌کننده ۲ میلیارد USDT را ضرب کرده است. از نظر تاریخی، چنین رویدادهایی به شدت با افزایش قابل‌توجه قیمت بیت کوین همبستگی دارد. بنابراین، اکنون این سوال مهم مطرح شده که آیا قیمت بیت کوین در روزهای آینده نوسانات قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد یا خیر.
به گفته تون وایز، تحلیلگر مشهور رمزارز، تشکیل یک مثلث صعودی در نمودار هفتگی بیت کوین مشاهده می‌شود. در واقع، این الگوی تکنیکال می‌تواند حرکت صعودی قیمت را به دنبال داشته باشد. او یک «پامپ بزرگ» را برای قیمت بیت کوین پیش‌بینی می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند آن را به بالای ۴۸ هزار دلار برساند. با این حال، وایز همچنین در مورد عقب‌نشینی بعدی هشدار می‌دهد، به ویژه، در پی اخبار تایید احتمالی ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علی مارتینز، یکی دیگر از تحلیلگرهای معروف در بازار کریپتو نیز با تکرار احساسات مشابه، یک الگوی کلیدی را که از سپتامبر ۲۰۲۳ بر عملکرد قیمت بیت کوین حاکم است، شناسایی کرده است. مارتینز به یک کانال موازی صعودی اشاره کرده، یک ساختار تکنیکال که نشان‌دهنده افزایش بالقوه قیمت بیت کوین به ۴۸ هزار دلار است.
ضرب ۲ میلیارد USDT تنها در ۱۰ روز! چه اتفاقی در انتظار بازار رمزارزها است؟با این حال، این افزایش قیمت ممکن است بدون چالش نباشد. مارتینز رد احتمالی قیمت را در این اوج پیش‌بینی می‌کند که می‌تواند منجر به افت قیمت به ۳۴ هزار دلار، قبل از بازگشت به هدفی حتی بالاتر از ۵۷ هزار دلار، شود.


منبع

بی‌این کریپتو




#ضرب #میلیارد #USDT #تنها #در #۱۰ #روز #چه #اتفاقی #در #انتظار #بازار #رمزارزها #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply