Thursday, May 2, 2024


rats-ordinals

زمان مطالعه: 2 دقیقههمان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توکن‌های اوردینالز بیت کوین در روزهای اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده‌اند.

یکی از این رمزارزهای جدید، رتس (RATS) است، یک توکن مبتنی بر میم منحصربه‌فرد با تم حیوانات در شبکه بیت کوین که از استاندارد توکن BRC-۲۰ پیروی می‌کند.

برخلاف دیگر میم کوین‌های رایج در بازار، RATS در شبکه بیت‌ کوین تولید، جابه‌جا و ذخیره می‌شود که این موضوع، کمیابی آن را افزایش‌ داده و به طور بالقوه می‌تواند ارزش آن را در بلندمدت افزایش دهد.

بر اساس داده‌های بازار، این میم کوین از زمان معرفی خود به بازار در اواخر ماه نوامبر تاکنون، رشد قابل‌توجه ۲۵۵ درصدی را تجربه کرده است.rats-ordinals-

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

همچنین، لازم به ذکر است که این میم کوین در حال حاضر در صرافی‌های شناخته‌شده‌ای همچون کوکوین، Gate.io، هوبی سابق (HTX)، بیت مارت، کوینکس و غیره، برای خرید و فروش در دسترس است.

با این حال، این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

نوشته در جنون توکن‌های BRC-۲۰ بیت کوین، از رتس غافل نشوید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#در #جنون #توکنهای #BRC۲۰ #بیت #کوین #از #رتس #غافل #نشوید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply