Thursday, May 2, 2024


bitcoin-ordinals-smash-records-with-36-million-trading-frenzy-time-to-dive-in-

زمان مطالعه: 2 دقیقهدر اتفاقی شگفت‌انگیز، بازار توکن‌های اوردینالز (Ordinals) بیت کوین رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و بر اساس داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ، ارزش آن با یک رشد ۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر به بیش از ۲٫۶۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

این افزایش در درجه اول به لیست شدن اخیر توکن BRC-۲۰ ساتس (۱۰۰۰SATS) در بایننس نسبت داده می‌شود.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توکن ۱۰۰۰SATS پس از لیست شدن در صرافی بایننس شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی بود و در تاریخ ۱۴ دسامبر، توانست رکورد جدیدی را در محدوده ۰٫۰۰۰۶۵۸ دلار به ثبت برساند. ارزش بازار این توکن هم از ۱ میلیارد دلار فراتر رفته و به ۱٫۲۹ میلیارد دلار رسیده است.bitcoin-ordinals-smash-records-with-36-million-trading-frenzy-time-to-dive-iطبق گزارش‌ها، جفت ارزهای معاملاتی ۱۰۰۰SATS/USDT، ۱۰۰۰SATS/FDUSD و ۱۰۰۰SATS/TRY، از ۱۲ دسامبر در این صرافی در دسترس هستند.

با این حال، نه تنها در بازار توکن ۱۰۰۰SATS، بلکه در بازار کل توکن‌های BRC-۲۰ بیت کوین، شور و شوق بسیاری ایجاد شده که افزایش حجم معاملات و ارزش کل این بازار را به همراه داشته است.

ناظران بازار خاطرنشان می‌کنند که این شور و هیجان، سطح فوق‌العاده‌ای از علاقه و مشارکت در بازار اوردینالز بیت کوین را نشان می‌دهد که بیانگر تقاضای رو به رشد معامله‌گران برای این دارایی‌های دیجیتال جدید است.

همانطور که بازار ارزهای دیجیتال به تکامل خود ادامه می‌دهد، علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذارای در بازار اوردینالز بیت کوین است یا خیر.

افزایش اخیر در فعالیت‌های معاملاتی و رکوردشکنی‌های گزارش‌شده ممکن است نشان‌دهنده تغییر در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال باشد و بازار اوردینالز را به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری به شهرت برساند.

با این حال، به کاربران توصیه می‌شود با توجه به نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال، در سرمایه‌گذارای‌های خود با دقت و احتیاط عمل کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازار توکن‌های BRC-۲۰ بیت کوین، مقصد جدید کاربران؛ ساتس پیشتاز این جریان! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#بازار #توکنهای #BRC۲۰ #بیت #کوین #مقصد #جدید #کاربران #ساتس #پیشتاز #این #جریان

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply