Tuesday, April 30, 2024


تحلیل قیمت ترا کلاسیک: به بازگشت قیمت LUNC امیدوار باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۴ دسامبر، قیمت ترا کلاسیک (LUNC) شاهد بازگشت شدیدی نسبت به اوج ۰٫۰۰۰۲۸ دلار بود و با وارد شدن به فاز اصلاحی، رالی صعودی آن متوقف شد. این عقب‌نشینی در عرض یک هفته، زیان ۳۶٫۶ درصدی را ثبت کرد تا حمایتی در حدود ۰٫۰۰۰۱۷۷ دلار پیدا کند.
تحلیل قیمت ترا کلاسیک: به بازگشت قیمت LUNC امیدوار باشیم؟در نتیجه این اصلاح اخیر، قیمت به سطح ۳۸٫۲ درصد فیبوناچی اصلاحی کاهش یافت که یک اصلاح سالم در نظر گرفته می‌شود و به خریداران اجازه می‌دهد تا حرکت صعودی خسته خود را برای رشد به سطوح بالاتر، احیا کنند.
روز گذشته، قیمت ترا کلاسیک با یک رشد قابل‌توجه ۱۸ درصدی به ۰٫۰۰۰۲۱ دلار بازگشت. اگر در نتیجه این روند صعودی، کندل قیمت به طور قاطع بالاتر از محدوده ۰٫۰۰۰۲۰۹۸ دلار بسته شود، خریداران می‌توانند تأییدیه‌ای قوی برای بازپس‌گیری زمین از دست رفته دریافت کنند.

در چنین شرایطی، قیمت ترا کلاسیک می‌تواند یک رشد ۳۳ درصدی را تجربه کرده و سطح ۰٫۰۰۰۲۸ دلار را دوباره به چالش بکشد. بریک آوت احتمالی به بالاتر از این مقاومت می‌تواند تأیید بهتری بر ادامه روند صعودی باشد. در این صورت، هدف بعدی سطح ۰٫۰۰۰۳۷۸ دلار خواهد بود.
شاخص میانگین جهت‌دار: شیب روزانه ADX بالای ۶۰ درصد است و به نظر می‌رسد روند بازیابی در حال آغاز است.
میانگین متحرک نمایی: افزایش شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌تواند حمایت اولیه‌ای را در صورت اصلاح بالقوه قیمت ارائه دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ترا کلاسیک: به بازگشت قیمت LUNC امیدوار باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


#تحلیل #قیمت #ترا #کلاسیک #به #بازگشت #قیمت #LUNC #امیدوار #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply