Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) به رهبری مایکل سیلور، بدون وقفه به خرید بیت کوین‌های بیشتر ادامه می‌دهد. این شرکت در تاریخ ۱۳ مارس، از برنامه جدید خود برای جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه از طریق فروش اوراق قرضه قابل‌تبدیل، برای خرید بیت ‌کوین‌های بیشتر، خبر داد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، این شرکت پیش‌تر نیز پیشنهاد جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه را با هدف خرید بیت کوین مطرح کرده بود.
این رقم پس از آن به ۷۰۰ میلیون دلار افزایش یافت، به اضافه ۱۰۰ میلیون دلار دیگر که می‌تواند تحت شرایط خاص اعمال شود. درآمد حاصل از این فروش، برای خرید و افزودن ۱۲ هزار بیت کوین دیگر به خزانه مایکرواستراتژی استفاده شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BTC


در حال حاضر، مایکرواستراتژی در مجموع ۲۰۵ هزار بیت کوین دارد که ارزش آن بیش از ۱۵ میلیارد دلار بوده و سود این شرکت از این سرمایه‌گذاری، ۸٫۱ میلیارد دلار یا ۱۱۷ درصد است.
به این ترتیب، مایکرواستراتژی اکنون باید تنها ۵ هزار بیت کوین دیگر بخرد تا حداقل ۱ درصد از حداکثر عرضه این ارز دیجیتال را در اختیار داشته باشد. با توجه به قیمت‌های فعلی، این شرکت با ۵۰۰ میلیون دلاری که قصد دارد جمع‌آوری کند، می‌تواند حدود ۶،۸۵۰ بیت کوین بخرد.
در همین حال، همزمان با رشد قیمت بیت کوین، ارزش سهام شرکت مایکرواستراتژی (MSTR) نیز همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.
بر اساس داده‌های گوگل فایننس، ارزش سهام این شرکت با یک رشد ۱۰٫۸۵ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۱،۷۶۶ دلار رسیده و امسال، یکی از قوی‌ترین عملکردها را در بورس نزدک داشته است.


منبع

کوین تلگراف




#مایکرواستراتژی #به #دنبال #خرید #۵۰۰ #میلیون #دلار #بیت #کوین #دیگر

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply