Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهلایحه‌ای که به بانک‌های آمریکایی اجازه می‌داد تا خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را ارائه دهند، با مخالفت کاخ سفید روبرو شد.

این لایحه که با عنوان قطعنامه شماره ۱۰۹ مجلس (H.J. Res. ۱۰۹) شناخته می‌شود، از سوی مجلس نمایندگان با اکثریت آراء تصویب شد، اما دولت بایدن اعلام کرده که در صورت رسیدن به سنا، آن را وتو خواهد کرد.
دلیل مخالفت کاخ سفید با این لایحه، نگرانی در مورد امنیت سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین، ثبات کلی سیستم مالی عنوان شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


دولت بایدن معتقد است که بولتن حسابداری کارکنان (SAB ۱۲۱) – دستورالعملی که در حال حاضر برای بانک‌ها الزام‌آور است – برای محافظت از سرمایه‌گذاران و سیستم مالی ضروری است. این بولتن، بانک‌ها را ملزم می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال مشتریان خود را در ترازنامه خود نگه دارند که به گفته منتقدان، هزینه‌بر است.
حامیان این لایحه، از جمله مایک فلود (Mike Flood)، نماینده جمهوری‌خواه از نبراسکا، استدلال می‌کنند که SAB ۱۲۱ یک مانع غیرضروری برای بانک‌هایی است که می‌خواهند خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را ارائه دهند. آنها همچنین معتقدند که این بولتن بدون مشورت با آژانس‌های بانکی فدرال مربوطه منتشر شده است.
در حال حاضر، ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به طور کلی توسط یک نهاد واحد تنظیم نمی‌شوند و این موضوع باعث ایجاد سردرگمی برای بانک‌ها و سایر موسسات مالی شده است.
اکنون تصمیم نهایی در مورد سرنوشت قطعنامه شماره ۱۰۹ مجلس بر عهده سنا است. برای اینکه این لایحه به قانون تبدیل شود، نیاز به کسب اکثریت دو سوم آراء دارد.
با توجه به اینکه بعید به نظر می‌رسد جمهوری‌خواهان بتوانند چنین شرایطی را فراهم کنند، این لایحه احتمالا در نهایت با شکست مواجه خواهد شد.



Source
#حمله #دوباره #دولت #آمریکا #به #ارزهای #دیجیتال #علت #مخالفت #بایدن #با #رمزارزها #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply