Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمرکز تجزیه و تحلیل معاملات مالی کانادا (FINTRAC) که مسئول کشف و جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم در این کشور است، اخیراً جریمه‌ای ۴٫۴ میلیون دلاری را بر صرافی بایننس اعمال کرده است. این اقدام بخشی از یک سرکوب گسترده‌تر است که پولشویی و تأمین مالی تروریسم با ارزهای دیجیتال را که به سرعت در حال گسترش است، هدف قرار می‌دهد.
به گزارش FINTRAC، بایننس قوانین ملی مبارزه با پولشویی (AML) در کانادا را که ثبت‌نام به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات پولی خارجی الزامی می‌کند، با وجود هشدارها و مهلت‌های تمدید شده، زیر پا گذاشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این جریمه، چالش بزرگ دیگری برای بایننس است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، مقامات ایالات متحده اخیراً مدیرعامل سابق این صرافی، چانگ‌پنگ ژائو را پس از اعتراف به نقض قوانین، به ۴ ماه حبس محکوم کرده‌اند. بایننس همچنین با پرداخت رقم حیرت‌انگیز ۴٫۳۲ میلیارد دلار به عنوان جریمه، به دلیل اتهامات مختلف در ایالات متحده، موافقت کرده است.
اقدامات نظارتی که توسط مقامات کانادایی و ایالات متحده علیه بایننس انجام شده‌اند، جدا از یکدیگر نیستند، بلکه روند افزایشی نظارت بر صرافی‌های ارز دیجیتال در سراسر جهان را نشان می‌دهند. هدف از این رویکرد یکپارچه، ارائه شفافیت و پاسخگویی بیشتر به فعالان بازار کریپتو است.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#بایننس #دوباره #۴۴ #میلیون #دلار #جریمه #شد #اینبار #ماجرا #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply