Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتیم تحلیلی و ردیابی Lookonchain با انتشار توییتی از تولد یک نهنگ جدید پپه (PEPE) و برداشت مقدار زیادی از این میم کوین از صرافی بایننس خبر داده است.

به گزارش Lookonchain، یک نهنگ جدید امروز ۹ می، ۳۵۷٫۳۴ میلیارد PEPE، به ارزش تقریبی ۲٫۹ میلیون دلار را از صرافی بایننس برداشت کرده است.
علاوه بر این، اوایل امروز، ۳۶٫۴۳ میلیارد PEPE نیز بین کیف پول‌های ناشناس رد و بدل شده و ۱۲۱٫۱۵ میلیارد PEPE هم از یک آدرس ناشناخته به کیف پول صرافی کراکن انتقال یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


این نقل و انتقالات بزرگ در حالی رخ داده که قیمت توکن PEPE نیز امروز نزدیک به ۷ درصد افزایش یافت و به نزدیکی ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، پپه در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸ دلار معامله می‌شود.billion-pepe-purchased-on-binance-after-major-meme-coin-developmen
تحلیلگران و کارشناسان بازار، این تحولات را به اقدام اخیر شرکت مدیریت ثروت ون‌اک (VanEck) نسبت می‌دهند. این شرکت که یکی از صادرکنندگان ETF بیت کوین است، به تازگی علاقه خود را به بخش میم کوین‌ها نیز ابراز کرده و روز چهارشنبه، یک شاخص جدید را برای ردیابی عملکرد شش میم کوین بزرگ و محبوب راه‌اندازی کرده است.
طبق گزارش‌ها، این شاخص که با نماد MEMECOIN معامله می‌شود، شامل میم کوین‌های دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF)، فلوکی (FLOKI) و بانک (BONK) است.






Source
#برداشت #۳۵۷ #میلیارد #پپه #از #بایننس #چه #عاملی #نهنگها #را #به #حرکت #درآورده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply