Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت ارز دیجیتال سرنیتی شیلد (SERSH) در پی از دست رفتن حدود ۶.۹ میلیون توکن SERSH به ارزش ۵.۶ میلیون دلار از یکی از کیف‌پول‌های متامسک (MetaMask) تیم آن، تقریبا ۹۹ درصد سقوط کرد.

سرنیتی شیلد طی پستی در ۲۷ فوریه این واقعه را تأیید کرد و به جامعه خود اطلاع داد که تمام معاملات، واریزها و برداشت‌های SERSH در صرافی‌های متمرکز را به حالت تعلیق در می‌آورد.
این تیم همچنین اعلام کرد که توکن SERSH در آینده با یک قرارداد جدید مجددا راه‌اندازی خواهد شد. تیم سرنیتی شیلد بیان داشت که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تمام نقدینگی را به قراردادهای هوشمند جدید اختصاص دهد و هر گونه نقدینگی از دست‌رفته حاصل از آسیب‌پذیری اخیر را جایگزین کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این آسیب‌پذیری در ساعت ۹:۱۱ صبح به وقت UTC در ۲۷ فوریه رخ داد، زمانی که ۶.۹ میلیون توکن SERSH با قیمت ۰.۸۲ دلار از یکی از کیف‌پول های متامسک پروژه به یک کیف پول ناشناس منتقل شد.
بر اساس داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، قیمت SERSH حدود پنج ساعت روند نزولی داشت، سپس در یک بازه زمانی پنج دقیقه‌ای، ناگهان ۹۸ درصد سقوط کرد و از ۰.۵۶۵ دلار به ۰.۰۰۹ دلار کاهش یافت.
در زمان نگارش این خبر، قیمت این توکن تا حدی بهبود یافته و به ۰.۲۳ دلار رسیده است.serenity-shield-sersh-token-drops-99percent-after-wallet-hack
به دنبال این اتفاق، کاربران از این پروژه به دلیل ذخیره وجوه در کیف پول داغ، شدیدا انتقاد کردند؛ زیرا ذخیره وجوه در چنین کیف‌پول‌هایی که به اینترنت متصل هستند، ریسک بسیار بالایی دارد.


منبع

کوین تلگراف




#کیف #پول #پروژه #سرنیتی #شیلد #تخلیه #شد #قیمت #توکن #SERSH #با #سر #زمین #خورد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply