Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر میان تحولات اخیر و افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران، از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد ورود سرمایه ۵.۷ میلیارد دلاری به محصولات مبتنی بر بیت کوین، اتریوم و ریپل بوده‌ایم.

طبق داده‌های اخیر شرکت CoinShares، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال ورودی هفتگی قوی داشته‌اند که بالغ بر ۵۹۸ میلیون دلار است.
این چهارمین هفته متوالی است که بازار کریپتو شاهد ورود سرمایه است. به این ترتیب، جریان ورودی به محصولات رمزارزی از ابتدای سال جاری تا به امروز (YTD)، از مرز ۵.۷ میلیارد دلار فراتر رفته که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه مشارکت سرمایه‌‌‌گذاران و تخصیص سرمایه به دارایی‌های دیجیتال است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در این میان، ایالت متحده آمریکا با ورودی قابل توجه ۶۱۰ میلیون دلاری به عنوان کانون اصلی فعالیت سرمایه‌گذاران ظاهر شده است. از طرفی، گری اسکیل که محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، خروجی ۴۳۶ میلیون دلاری را ثبت کرده که این موضوع، نشان‌دهنده تغییر در ترجیحات سرمایه‌گذاران است.
در این بین، کل دارایی تحت مدیریت (AUM) محصولات رمزارزی به ۶۸.۳ میلیارد دلار افزایش یافته و به سطوحی رسیده که از دسامبر ۲۰۲۱ مشاهده نشده بود.
اکنون با توجه به رویدادهای بزرگی که در پیش است، مانند هاوینگ بیت کوین، تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، پیشرفت در پرونده حقوقی ریپل و سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و همچنین، تقاضای رو به رشد نهادی، انتظار می‌رود که شاهد ورود سرمایه بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال باشیم.
در این میان، بیت کوین همچنان به عنوان ارز دیجیتال اصلی در سبد سرمایه‌گذاران وجود دارد و تنها در هفته گذشته، ورود سرمایه ۵۷۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است.
از ابتدای سال جاری تاکنون، ورودی سرمایه به محصولات مبتنی بر بیت کوین به رقم قابل توجه ۵.۶ میلیارد دلار رسیده است.


#سرمایه #جذبشده #توسط #محصولات #رمزارزی #در #سال #۲۰۲۴ #از #۵۷ #میلیارد #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply