Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهروز گذشته، دوج‌کوین (DOGE) شاهد افزایش خیره‌کننده ۵۸۲ درصدی معیار «جریان ورودی به آدرس دارندگان بزرگ» خود در بازه ۲۴ ساعته بوده است.

داده‌های شرکت تحلیلی IntoTheBlock حاکی از آنند که ورودی دارندگان بزرگ، از ۱۲۹.۶۳ میلیون دوج به ۷۵۴.۷۵ میلیون دوج افزایش یافته که تقریبا معادل ۱۱۶.۹۸ میلیون دلار است.dogecoin-doge-skyrockets-582-in-key-metric-as-whales-tap-i
این افزایش چشمگیر در جریان ورودی دارندگان بزرگ، نشان‌دهنده یک فعالیت خرید قوی است که عمدتا توسط سرمایه‌گذاران تأثیرگذار مانند نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ هدایت می‌شود.
این دسته از سرمایه‌گذاران، معمولا دارایی‌ها را از صرافی‌های متمرکز خریداری کرده و به کیف‌پول‌های سرد انتقال می‌دهند که این تمایل به نگهداری بلندمدت، اغلب نشان‌دهنده خوش‌بینی آنها نسبت به آینده بازار است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


جالب توجه است که افزایش ناگهانی در ورودی دارندگان بزرگ، در گذشته با کف‌های قیمتی بازار همزمان بوده است. این موضوع می‌تواند به معنای خرید قابل توجه دوج کوین توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، در زمان اصلاح قیمت باشد.
با این حال، برای درک بهتر، تحلیل جریان‌های خروجی‌ از این آدرس‌ها نیز ضروری است. بررسی خروجی دارندگان بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته، نشان‌دهنده افزایش نسبتا کم‌تری نسبت به ورودی است. خروج دوج از این کیف‌پول‌ها، از ۴۷۱.۷۵ میلیون به ۴۸۸.۸۹ میلیون افزایش یافته که معادل ۷۵.۷۸ میلیون دلار است.
درنتیجه، جریان خالص دارندگان بزرگ در روز گذشته، مثبت بوده است. این جریان خالص که با کم کردن خروجی از ورودی به دست می‌آید، برابر با ۲۶۵.۸۶ میلیون دوج کوین و به عبارتی، ۴۱.۲ میلیون دلار است.
به‌طور کلی، افزایش جریان خالص دارندگان بزرگ نشان‌دهنده انباشت دارایی توسط سرمایه‌گذاران و دیدگاه صعودی آنها نسبت به بازار است. برعکس، کاهش جریان خالص می‌تواند نشانه‌ای از کاهش موقعیت‌ها یا فعالیت‌های فروش باشد.



Source
#افزایش #ذخیره #DOGE #توسط #سرمایهگذاران #بزرگ #دوجکوین #به #دوران #اوج #برمیگردد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply