Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال سیاکوین (SC) طی مدت کوتاهی رشد قابل توجهی را تجربه نموده و دارندگان خود و جامعه کریپتو را شگفت‌زده کرده است. با توجه به روند قیمت SC، آیا این ارز دیجیتال می‌تواند بار دیگر به ۰.۲۵ دلار برسد؟

قیمت سیاکوین در پی صعود خود طی ۲ هفته گذشته، این فرصت‌ را داشته تا بر سطح مقاومت ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی اصلاحی غلبه کند. قیمت این ارز دیجیتال طی این مدت ۹۰ درصد افزایش یافته است و به نظر می‌رسد تقاضای بالایی برای آن وجود دارد.siacoin-and-chiliz-price-prediction-can-top-performers-prolong-the-bull-run
سیاکوین با ارزش بازار ۹۲۸ میلیون دلاری، در حال حاضر در رتبه هفتاد و هشتم برترین ارز‌های دیجیتال قرار دارد و حجم معاملات آن طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع SC!
با یک کلیک سیا کوین (SC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SC


با توجه به این ارقام، به نظر می‌رسد که روند صعودی قیمت SC در هفته‌های آتی هم ادامه داشته باشد.علاوه بر این، رشد اخیر قیمت، احتمال تقاطع طلایی میانگین‌های متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه را افزایش داده است.
در صورت وقوع این تقاطع، شرایط بار دیگر پس از ۲ سال صعودی خواهد شد و قیمت می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند و به ۰.۲۵ دلار برسد.


منبع

کوین پدیا




#صعود #شگفتانگیز #سیاکوین #هنوز #فرصت #برای #کسب #سود #هست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply