Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گفته یکی از مدیران اجرایی شرکت سوان بیت کوین (Swan Bitcoin)، کاهش ارزش ین ژاپن ممکن است به یک فاجعه برای بازار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده منجر شود و قیمت بیت کوین از این موضوع سود خواهد برد؛ زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌هایی جهت حفظ ارزش دارایی خود، به خرید این دارایی دیجیتال ترغیب خواهند شد.

طبق داده‌های گوگل فایننس (Google Finance)، در زمان نگارش این خبر، هر ین ژاپن معادل ۰.۰۰۶۴ دلار آمریکا است. این ارز طی ۳۰ روز گذشته، ۲.۳۹ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


دانته کوک (Dante Cook)، مدیر بخش کسب و کار سوان بیت کوین توضیح داد:

این یک فاجعه بالقوه برای ژاپن و ایالات متحده است؛ زیرا ژاپن بزرگ‌ترین دارنده اوراق خزانه‌داری ایالات متحده محسوب می‌شود. تنها ۴ درصد از ذخایر ارزی این کشور در قالب طلا است و مابقی منحصراً در قالب اوراق خزانه‌داری ایالات متحده نگهداری می‌شود.

کوک معتقد است که اگر دولت ایالات متحده با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد، در این قضیه مداخله نکند، ژاپن مجبور خواهد شد جهت تقویت ارزش ین، اوراق خزانه‌داری ایالات متحده را به فروش برساند.
چنین فروشی ممکن است باعث ایجاد عدم اطمینان در بخش اوراق بهادار سنتی شود که به نفع بیت کوین خواهد بود.
او در ادامه خاطرنشان کرد که بیت کوین پس از تأیید صندوق‌های ETF اسپات توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، در حال جذب نقدینگی از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی و موسسات است. این صندوق‌ها از زمان راه‌اندازی مجموعا ۱۱.۷۸ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند.
کوک همچنین استدلال کرد که وضعیت فعلی عدم اطمینان در بازارهای مالی سنتی، به غیر از بیت کوین موجب رونق بازار آلت‌کوین‌ها نیز خواهد شد.


منبع

کوین تلگراف





Source
#سقوط #آزاد #ین #ژاپن #در #برابر #دلار #فرصتی #برای #خودنمایی #بیت #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply