Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهدو توکن سویی (SUI) و اس‌ای‌آی (SEI) با رسیدن به سقف‌های قیمتی جدید، طی ۲۴ ساعت گذشته به جمع ۵۰ آلتکوین برتر پیوستند.

قیمت سویی طی ماه‌های گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده و به نظر می‌رسد این افزایش ادامه داشته باشد. در همین حال، به نظر می‌رسد که قیمت اس‌ای‌آی به یک مقاومت مهم رسیده که غلبه یا عدم غلبه بر آن، آینده قیمت این توکن را تعیین خواهد کرد.

رشد سهموی سویی و ثبت سقف تاریخی قیمت

قیمت سویی همراه با یک خط روند صعودی سهموی که به عنوان حمایت عمل می‌کند، از اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است. حمایت این خط روند بارها تأیید شده که آخرین مورد آن به ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (علامت سبز) برمی‌گردد.sei-sui-new-all-time-highs
از آن زمان، سرعت رشد قیمت سویی بیشتر شده است. امروز، این آلتکوین به سقف تاریخی قیمت خود یعنی ۱.۹۷ دلار رسید. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) هم وضعیت مثبتی دارد. این اندیکاتور بالای سطح ۵۰ قرار گرفته و در حال افزایش است که هردو، سیگنال صعودی محسوب می‌شوند.

RamzarzRamzarzخرید SEI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک اس ای آی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SEI


اگر حرکت صعودی ادامه یابد، مقاومت بعدی ۱۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی، در سطح ۲.۲۰ دلار خواهد بود که مطابق با سطح ۱.۶۱ فیبوناچی اصلاحی است.
از طرفی، شکست خط روند می‌تواند باعث سقوط ۲۸ درصدی قیمت به نزدیک‌ترین سطح حمایت در ۱.۴۰ دلار شود.

آیا قیمت اس‌ای‌آی بر سطح مقاومت خود غلبه خواهد کرد؟

قیمت اس‌ای‌آی از دسامبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است. این حرکت صعودی منجر به ثبت سقف ۰.۸۸ دلار در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۴ شد. پس از آن، سطح ۰.۸۵ دلار به عنوان مقاومت عمل کرد و قیمت کاهش یافت.
حرکت نزولی در ۲۳ ژانویه متوقف شد. پس از ایجاد یک کف در ۷ فوریه، سرعت صعود قیمت افزایش یافت و مقاومت ۰.۸۵ دلار شکسته شد. پس از این شکست، قیمت SEI سقف تاریخی جدیدی را در ۰.۹۰ دلار به ثبت رساند.sei-sui-new-all-time-highs
در همین حال، اندیکاتور RSI بالای سطح ۷۰ قرار دارد و در حال افزایش است که هر دو، سیگنال صعود قیمت محسوب می‌شوند.
موج‌شماری الیوت نیز نشان می‌دهد که این صعود ادامه خواهد داشت. طبق معتبر‌ترین شمارش امواج، قیمت اس‌ای‌آی در پنجمین و آخرین موج افزایشی خود قرار دارد و می‌تواند با افزایشی ۲۶ درصدی، سقف ۱.۰۸ دلار را ثبت کند.
علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، عدم توانایی قیمت در غلبه بر مقاومت ۰.۸۵ دلار، می‌تواند باعث کاهش ۳۲ درصدی قیمت تا نزدیک‌ترین حمایت در ۰.۶۰ دلار شود.


#سویی #اسایآی #رکورد #شکستند #رالی #صعودی #این #دو #آلتکوین #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply