Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن ALT، ارز دیجیتال بومی بلاکچین آلت‌لیر (Altlayer)، از زمان راه‌اندازی در اوایل ماه جاری، رشد قیمت چشم‌گیری را تجربه کرده است.

این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش داشته و در حال حاضر ۰.۳۴۵۲ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن ۳۸۰ میلیون دلار است. شایان ذکر است که قیمت این توکن طی هفته گذشته نزدیک به ۳۰ درصد رشد کرده است.
آلت‌لیر، پروتکل غیرمتمرکزی که استقرار رول‌آپ‌ها و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری را برای توسعه‌دهندگان اتریوم تسهیل می‌کند، اخیراً رویداد ایردراپ خود را برگزار کرده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


طی این رویداد ۳۰۰ میلیون توکن‌ ALT که مجموعاً حدود ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارد، بین واجدان شرایط توزیع می‌شود. حدود ۵۰۰ هزار کیف پول، واجد شرایط شناخته شده‌اند که تا ۲۵ فوریه فرصت دارند توکن‌های خود را دریافت کنند. توکن‌های باقی‌مانده به خزانه‌ شبکه بازگردانده خواهند شد.

لانچ‌پول بایننس این توکن را در تاریخ ۲۵ ژانویه ارائه کرد. معاملات توکن ALT از روز پنجشنبه آغاز شد و پس از آن قیمت با افزایشی ۱۱.۷ درصدی به ارزش فعلی ۰.۳۱۲۶ دلار رسید. حجم معاملات این توکن نیز به بیش از ۶۵۲ میلیون دلار رسیده است.

این یک مطلب خبری است و جنبه اطلاع‌رسانی دارد. وظیفه تحقیق و بررسی درباره توکن‌های جدید بر عهده کاربران است.





#رشد #خیرهکننده #این #توکن #جدید #پس #از #ایردراپ

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply