Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های جدید ارائه‌شده توسط پلتفرم شیباریوم اسکن (Shibariumscan)، معاملات روزانه شیباریوم، شبکه لایه دوم اکوسیستم شیبا اینو، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و طی دو روز گذشته، ۲۱۰ درصد بیشتر شده است.

این پلتفرم امروز ۲٫۴۳ میلیون تراکنش را ثبت کرد که در مقایسه با ۱٫۱۶ میلیون تراکنش گزارش‌شده در روز شنبه که پایین‌ترین سطح در این اواخر بود، رشد چشمگیری دارد.shibarium-witnesses-210-transaction-spike-as-major-exchange-integrates-shiba-inu-l2همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، شبکه شیباریوم در اواخر نوامبر سال گذشته شاهد افزایش سرسام‌آور تعداد تراکنش‌های خود بود و به رقم خیره‌کننده ۷٫۸۴ میلیون تراکنش در روز هم رسید. با این حال، از اواخر سال ۲۰۲۳، تعداد تراکنش‌های این شبکه کاهش قابل‌توجهی داشته است.
جهش اخیر در تراکنش‌های شیباریوم به ادغام این شبکه توسط صرافی بزرگ Gate.io نسبت داده می‌شود. طبق گزارش‌ها، این صرافی پشتیبانی از شیباریوم را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های بون (BONE) را مستقیماً از این پلتفرم خریداری کرده و به شیباریوم ارسال کنند.
این اقدام صرافی Gate.io یک نقطه عطف مهم برای شیباریوم محسوب می‌شود؛ چراکه نشان‌دهنده اولین ادغام آن با یک پلتفرم متمرکز است و به طور بالقوه می‌تواند کاربران بیشتری را برای استفاده از مزایای این شبکه جذب کند.
این ادغام، همچنین نشان‌دهنده شناخت و پذیرش گسترده راه‌حل لایه دوم شیبا اینو در اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


در زمان نگارش این خبر، میم کوین محبوب SHIB با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۹۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، بیش از ۳ درصد رشد دارد.





#ورق #بازار #شیبا #برگشت #افزایش #۲۱۰ #درصدی #تعداد #تراکنشهای #شیباریوم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply