Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا فعال ماندن نهنگ‌ها و همچنین عدم توقف گاوها یا خریداران، قیمت میم کوین محبوب بانک (BONK) در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد دو رقمی را تجربه کرده است.

به این ترتیب، سرمایه‌گذاران در چند روز گذشته سود هنگفتی از BONK به دست آورده‌اند. طبق گزارش‌ها، قیمت این میم کوین در هفت روز گذشته بیش از ۳۱.۵ درصد افزایش داشته است.
در زمان نگارش این خبر، این ارز دیجیتال با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۵۳۷ دلار معامله شده و ارزش بازار بیش از ۹۹۱ میلیون دلار است که آن را به هفتاد و ششمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل می‌کند.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


افزایش قیمت BONK با افزایش حجم معاملات همراه شده که یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود.
علاوه بر این‌ها، اخیراً یکی از تحلیلگران بازار کریپتو در پیامی به این مطلب مهم اشاره داشته که BONK در ۹ ژانویه در لیست ارائه‌شده توسط AltRank، معیاری که توسط پلتفرم لونار کراش (LunarCrush) برای ارزیابی جامعه و کشش یک رمزارز و مقایسه آن با کل بازار ارزهای دیجیتال طراحی شده، رتبه اول را کسب کرده است.
بنابراین، رتبه بانک به وضوح نشان از افزایش قیمت این میم کوین دارد. در همین راستا، نهنگ‌ها هم در حال خرید BONK هستند و به این ارز دیجیتال اعتماد بیشتری نشان داده‌اند.
طبق یک توییت در ۹ ژانویه، یک نهنگ توکن‌های سولانا (SOL) خود به ارزش هزاران دلار را جهت جمع‌آوری ۳.۲۹ میلیارد BONK فروخت.
داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز نشان از ادامه روند صعودی BONK دارد. بر این اساس توجهات به میم کوین‌ها رشد یافته است. علاوه بر این، شاخص جریان پول (MFI) برای این رمزارز افزایش شدیدی را ثبت کرده است.
اندیکاتور مکدی (MACD) نیز در آستانه تشکیل یک کراس اوور صعودی است و به افزایش بیشتر قیمت اشاره دارد.
با این وجود، جریان پول چایکین (CMF) نزولی است و اندیکاتور بولینگر باندز (Bollinger Bands) هم اشاره به قرار داشتن قیمت این میم کوین در منطقه‌ای با نوسان کم دارد که ممکن است نشان‌دهنده پایان روند رو به رشد قیمت BONK باشد.bonk-key-metric-turns-bullish


#تحلیل #تکنیکال #بانک #شاخصهای #کلیدی #از #افزایش #بیشتر #قیمت #خبر #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply