Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمیم کوین Dogwifhat با نماد اختصاری WIF، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا (SOL)، طی ۱۲ ساعت افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده که به ترکیبی از خریدهای قابل توجه توسط نهنگ‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست شدن این میم کوین در بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، بایننس، نسبت داده می‌شود.

طبق داده‌های Lookonchain، یک سرمایه‌گذار مرموز به نام binance-insider.sol اوایل امروز ۱۷.۲۲ میلیون توکن WIF را به قیمت تقریباً ۸.۶۵ میلیون دلار خریداری کرد.
این سرمایه‌گذاری قابل توجه، سرمایه‌گذاران را به این فکر فرو برده است که آیا بایننس در آینده نزدیک Dogwifhat را لیست می‌کند یا خیر.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


این اولین بار نیست که binance-insider.sol به WIF علاقه نشان می‌دهد. گزارش شده است که این سرمایه‌گذار قبلا هم نزدیک به ۲۰ میلیون توکن WIF را به قیمت ۲۲۵ هزار دلار خریداری کرده است.
با خرید قابل توجه امروز، binance-insider.sol به دومین دارنده بزرگ WIF تبدیل شده و ارزش سبد دارایی آن نزدیک به ۷ میلیون دلار است.
فعالیت نهنگ‌ها تأثیر عمیقی بر قیمت Dogwifhat داشته و طی چند ساعت آن را از ۰.۱ دلار به اوج ۰.۲۲ دلاری رسانده است. این افزایش قیمتی، WIF را در رتبه هفتم بین میم کوین‌ها از نظر ارزش بازار قرار داده است.solana-meme-coin-dogwifhat-jumps-100-as-binance-speculation-heats-u
بایننس هنوز به طور رسمی در مورد لیست شدن Dogwifhat اظهار نظر نکرده است، اما جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر هستند.





#جهش #۱۰۰ #درصدی #قیمت #WIF #احتمال #لیست #شدن #سگ #کلاهدار #در #بایننس #شدت #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply