Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال ریپل (XRP) اخیراً از نظر تعداد آدرس‌ها به یک دستاورد بزرگ رسیده است. طبق گزارش rich-list، تعداد کیف پول‌های دارای XRP پس از یک روند صعودی قابل‌توجه در سال ۲۰۲۳، اکنون از مرز ۵ میلیون فراتر رفته است. برای مقایسه، در نظر داشته باشید که این رقم در ابتدای سال گذشته تقریباً ۴ میلیون بود.
این افزایش قابل‌توجه نشان‌دهنده رشد پایگاه کاربری و پذیرش گسترده‌‌تر ریپل است که به نوبه خود می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کرده و باعث جذب کاربران بیشتری به این شبکه شود.
دستیابی تعداد آدرس‌های دارای ریپل به نقطه عطف فوق، با افزایش تراکنش‌های XRP در این اواخر همزمان بوده است. طبق گزارش‌ها، این رقم هم از ابتدای سال جدید تاکنون به بیش از ۵ میلیون رسیده است.

bitlandbitland۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر
همین حالا در بیت لند ثبت نام کن و ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیر!




شروع


نقاط عطف ذکرشده تنها آغاز یک سری از پیشرفت‌های بزرگ برای ریپل در سال جاری است. مهم‌ترین رویداد مربوط به این پروژه، محاکمه بزرگ نبرد حقوقی شرکت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که برای ۲۳ آوریل برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که ریپل دست برتر را دارد؛ چراکه سال گذشته سه پیروزی مهم در رابطه با این پرونده داشته است.
این شرکت همچنین درگیر دعوای حقوقی دیگری است که با نام Zakinov v Ripple Labs شناخته می‌شود. دادگاه این پرونده در چندین سال گذشته بارها به تعویق افتاده، ولی انتظار می‌رود که این بار در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ آغاز شود. پرونده Zakinov v Ripple Labs شباهت‌هایی با شکایت کمیسیون SEC دارد؛ زیرا هر دو شاکی ریپل را به فروش XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرده‌اند.


منبع

کریپتو پوتیتو




#تعداد #کیف #پولهای #دارای #ریپل #از #مرز #میلیون #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply