Friday, May 10, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی‌که اکثر ارزهای دیجیتال بازار تحت فشار شدید فروش قرار گرفته‌اند، قیمت رمزارز بومی پالیگان (MATIC)، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و از سطح ۱ دلار عبور کرده است. در زمان انتشار این خبر، این توکن با قیمت ۱.۰۶ دلار معامله شده و با پیشی گرفتن از ترون (TRX)، جایگاه دوازدهم را تصاحب کرده است. همچنین، MATIC سود هفتگی خود را به بیش از ۳۵ درصد افزایش داده است.بر اساس نمودار قیمتی پالیگان، یک بریک آوت قوی در ناحیه ۱ دلاری روی داده و اگر قیمت MATIC در سطح فعلی حفظ شود، این توکن در یک چشم‌انداز خوش‌بینانه می‌تواند خود را برای یک صعود ۷۰ درصدی دیگر آماده کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، بر خروج قیمت MATIC از یک الگوی مثلث متقارن تأکید دارد. به گفته او، اگر این توکن بتواند به یک کندل هفتگی پایدار بالای ۰.۹۶ دلار دست یابد، راه برای یک حرکت صعودی قابل‌توجه هموار شده و به‌طور بالقوه می‌تواند به سمت سطح قیمتی ۱.۷۳ دلار حرکت کند.
پالیگان مقاومت ۱ دلاری را شکست! پیش‌بینی تحلیلگران درباره ادامه مسیر چیست؟از طرف دیگر، در صورت وجود حرکت نزولی، پالیگان ممکن است به سطوح پشتیبانی پایین‌تر برگردد و ناحیه ۰.۴۲۱۳ دلار و یا حتی ۰.۰۵۵۶ دلار را لمس کند.
نکته قابل توجه آن است که افزایش قیمت امروز MATIC پس از آن اتفاق افتاد که مارک کوبان، میلیاردر مشهور، تعداد زیادی از دارایی‌های MATIC خود را به صرافی رمزارز کوین‌بیس منتقل کرد.


منبع

کوین‌گیپ




#پالیگان #مقاومت #دلاری #را #شکست #پیشبینی #تحلیلگران #درباره #ادامه #مسیر #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply