Thursday, May 9, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهداده‌ها نشان می‌دهند که بازار آلت‌کوین‌ها به سرعت در حال ربودن گوی سبقت از بیت ‌کوین است؛ زیرا در حال حاضر، سرمایه‌های بیشتری به قراردادهای مشتقه ارزهای دیجیتال جایگزین سرازیر شده‌اند. در همین راستا، داده‌های پورتال ردیابی بازار مشتقات Coinalyze نشان می‌دهند که تسلط بیت کوین از نظر سود باز (OI) کاهش یافته است.
یک ماه پیش، سود باز بیت کوین که مجموع قراردادهای آتی یا آپشن فعال این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد، ۱۰٫۱۶ میلیارد دلار بود. در همان زمان، سود باز بازار آلت‌کوین‌ها، بدون احتساب اتریوم، کمتر از ۸٫۱۰ میلیارد دلار بود. این بدان معناست که تا تاریخ ۲۷ نوامبر، بیت کوین با ۴۲ درصد بر این فضا تسلط داشت.

RamzarzRamzarzخرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL


در اوایل این ماه، سلطه سود باز بیت کوین به ۴۴ درصد افزایش یافت و به اوج ۱۱٫۴۳ میلیارد دلاری رسید. با این حال، از آن زمان تاکنون، این روند به طور قابل‌توجهی تغییر کرده و بیت کوین از آلت‌کوین‌ها عقب افتاده است.
بر اساس داده‌های Coinalyze، سلطه بیت‌ کوین در بازار مشتقات تا ۲۶ دسامبر به ۳۹ درصد کاهش یافته است. به موازات آن، آلت‌کوین‌ها اکنون ۴۱ درصد از سود باز این بازار را به خود اختصاص داده‌اند و ارزش سود باز قراردادهای مشتقه آنها به ۱۲٫۲۲ میلیارد دلار رسیده است.
آلت‌کوین‌ها در بازار مشتقات گوی سبقت را ربودند؛ سولانا پیشتاز میدان!در این میان، آلت‌کوین‌های پیشرو از لحاظ شاخص سود باز عبارتند از؛ سولانا (۱٫۳ میلیارد دلار)، ریپل (۵۶۱٫۹ میلیون دلار) و دوج کوین (۴۲۸٫۵ میلیون دلار).


منبع

کوین‌ادیشن




#آلتکوینها #در #بازار #مشتقات #گوی #سبقت #را #ربودند #سولانا #پیشتاز #میدان

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply