Wednesday, May 8, 2024


آناتولی آکساکوف (Anatoly Aksakov)، رئیس کمیته بازار مالی دومای روسیه، در مصاحبه با روزنامه روسی ایزوستیا گفت که آن‌ها قصد دارند تا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تراکنش‌های فرامرزی با بیت کوین و ارزهای دیجیتال را قانونی کنند. 

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinsistemi، روسیه به برداشتن گام‌های رو به جلو در صنعت کریپتو ادامه می‌دهد و حالا قرار است بیت کوین و ارزهای دیجیتال در تجارت بین المللی این کشور مورد استفاده قرار بگیرند. آناتولی آکساکوف گفت که دولت روسیه قصد دارد در سال ۲۰۲۴ مقررات مربوط به رمزارزها را ابلاغ کند. او توضیح داد، مجلس تلاش خواهد کرد این قانون جدید را در مارس یا آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب کند.

آناتولی آکساکوف گفت:
ما دوباره در ماه ژانویه (دی) با طرف‌های مربوطه ملاقات خواهیم کرد و در مورد مقررات ارزهای دیجیتال بحث خواهیم کرد زیرا بازار ارزهای دیجیتال در روسیه بسیار بزرگ است. بازیگران اصلی درگیر در استخراج و گردش رمزارزها خواهان تنظیم مقررات جدید در این حوزه هستند. آن‌ها آماده پرداخت مالیات هستند. بنابراین، من انتظار دارم لایحه و پیشنهادات مربوط به ارزهای دیجیتال، در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به قانون تبدیل شود.

آکساکوف در پاسخ به سوالات دیگر در مورد مقررات ارزهای دیجیتال، برنامه‌های دولت و مجلس روسیه برای استخراج رمزارزها و استفاده در پرداخت‌های فرامرزی و مالیات را تایید کرد. وی خاطرنشان کرد که این قانون، اعمال مجازات برای استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال را نیز شامل می‌شود. 

bitcoinsistemi.com


#روسیه #پرداخت #با #بیت #کوین #ارزهای #دیجیتال #را #قانونی #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply